Ik wil graag een macro maken zodat de datum (meter de huidige datum) en de schaal in mijn achtergrondkaart aangeven door de schaal die is gekozen in de 1e importweergave, maar ik weet absoluut niets over het maken van macro's :-S
Voor de datum zou ik je aanraden om naar de achtergrondkaart te gaan en een notitie te maken waar je de datum wilt laten verschijnen. Gerelateerd aan deze notitie met "korte datum" in "lopende documenten" (zie bijgevoegd bestand)
ah dank u @coin37coin aan de andere kant, als ik mijn achtergrond op te slaan, want de sa zal de hele tijd veranderen zonder dat ik het aanraak of elke keer dat ik de manipulatie opnieuw moet doen?
Welke datum wilt u op uw plan en wanneer wilt u dat het wordt bijgewerkt? Wat is de triggerende gebeurtenis waarmee u uw datum kunt wijzigen? (voorbeeld: opstellen, plannen maken, plannen opslaan, opslaan in pdf, enz...)
Nou, ik zie dat je jezelf hebt geantwoord op de vraag :)
Ik hoopte dezelfde methode te doen met de ladder, maar ik kan het niet vinden. Ik weet dat je kunt koppelen aan de schaal van het blad. Daarna is het misschien de moeite waard om je weergave te schalen naar de schaal van het blad en het is zo verwant? Maar het komt helaas niet echt overeen met uw verzoek :s
Ja, ik had ook dezelfde methode geprobeerd voor de schaal, maar het gaat niet goed als ik het gewoon nog moet wijzigen, het is niet al te ernstig, toch bedankt =)