Ik wil graag een macro maken waarmee ik het plan van de kamer waarin ik de macro start, kan openen. De naam van de Europarlementariër is echter slechts een deel van de 3D-bestandsnaam.
Mijn 3D-bestanden heten "3D0000M000-1 bestandsnaam. Sldprt" en mijn plannen heten alleen "3D0000M000-1".
Ze bevinden zich in dezelfde map.
Ik kan geen zoekopdracht starten met alleen deze eerste 12 tekens.
Als iemand een idee heeft waarin ik geïnteresseerd ben, weet ik zeker dat het niet ingewikkeld is, maar ik blokkeer!
Normaal gesproken heb je maar twee klikken nodig om je MEP te openen, CTRL-D + ingevoerd of de letter te zien die wordt beïnvloed (bestand == > maak een plan en ernaast is er de snelkoppeling)
AC Cobra 427 : Omdat het onderdeel niet precies zo wordt genoemd als het vliegtuig, gaat het niet open.
D. Roger: Ik heb geprobeerd de linkerfunctie te integreren, maar ik krijg een foutmelding 91 wanneer ik deze uitvoer. Ik denk dat het de swModel-variabele is die het probleem is, maar ik heb het geprobeerd met swModel.GetPathName en het verandert niets.
Ik heb geen compilatiefouten meer, maar helaas werkt het principe niet. De macro stuurt me de melding dat hij geen plan kan vinden als er een in dezelfde map staat.