Macro om massaal te transformeren. SLDPRT van plaatwerk in uitgevouwen in . DWG of . DXF

Hallo
Aan mijn kant, met sw open heb ik deze fout,

(de titel van mijn stuk en gewoon " stuk1 ")

Het maakt niet uit hoeveel ik tests opnieuw uitvoer, ik kan dit type crash niet reproduceren, de enige keer dat de verwerking niet wordt voltooid, is wanneer ik de weergave van bestandsextensies in Windows verwijder, maar geen crash voor dat alles.
Vriendelijke groeten

1 like

Inderdaad, mijn tests zijn gedaan met zichtbare bestandsextensies, wanneer ik ze verberg, stopt het programma normaal gesproken met een bericht (verwerking voltooid), maar er wordt geen dxf-bestand gegenereerd.
Het lijkt mij dat het het onderdeel niet heeft gevonden omdat en in tegenstelling tot de eerste test (start het programma zonder een actieve sw-instantie) ik niet merkte dat de solidworks-vensters open stonden,
(in ieder geval bedankt voor je feedback @d.Roger, het moet een probleem zijn met mijn machine)

Hallo
@d.Roger
Ik werk aan SolidWorks 2023
Ik start de app, ik selecteer de bron- en doelmappen, het toont me een venster met de tekst verwerking in uitvoering en gedaan werk, maar ik heb de DXF- of DWG-bestanden niet?
Enig idee om me te helpen?
Bedankt

Hallo
Ik heb geen SW2023 om te testen, maar het lijkt op wat ik hierboven schreef: "de enige keer dat de verwerking niet wordt voltooid, is wanneer ik de weergave van bestandsextensies in Windows verwijder", dus worden de bestandsextensies weergegeven in uw Windows?
Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo weer
Sorry dat ik geen aandacht heb besteed aan dit bericht, ik heb de extensies weergegeven en het werkte!!
Bedankt