Herstel van macrogegevens in een CSV-bestand

Hoi allemaal.

Met een macro die is gestart vanuit slimme eigenschappen, wil ik in een CSV- of Excel-bestand zoeken naar de waarde van een aangepaste eigenschap. Haal vervolgens de waarden van de andere twee kolommen van mijn bestand op om ze toe te wijzen aan twee andere aangepaste eigenschappen.

Dank u allen

Hallo
We hebben meer details nodig.
Je zegt:

Maar hoe wordt je bindmiddel gevuld? Wat is de bron?

1 like

In mijn bestand heb ik 3 kolommen:

• een ondernemingsnummer
  • Een beschrijving
  • een naam

Als invoer voor mijn macro heb ik mijn dealnummer en wil ik een beschrijving, eigenschap en een naam ophalen.

Mijn bestand wordt automatisch uitgepakt met meer dan 3000 regels

Wil je het doen met SmartProperties of via macro?

1 like

Hallo;

Zou het niet eenvoudiger zijn om via de " integratie " tool te gaan:

Anders is het waarschijnlijk mogelijk om een macro te maken om via Smartproperties te draaien, maar we hebben meer informatie nodig:

Haal op welke waarde(n), in welk bestand, onder welke voorwaarden, en vul deze in welke eigenschappen in. (met of zonder configuraties?, wat te doen in geval van fouten...)

1 like

Door een macro gelanceerd in slimme eigenschappen indien mogelijk

Het bestand bevat 3 kolommen:

- één met mijn projectnummer
-één met mijn projectaanduiding

• Eentje met mijn klantnaam

Ik vul een platte tekst eigenschap van mijn projectnummer in en ik wil graag automatisch de eigenschap Designation en de eigenschap Klantnaam vinden en aanmaken, zodat ze vervolgens op mijn tekeningen kunnen worden weergegeven.

Bedankt

… Tu n'est pas très coopératif, ce n'est pas les réponses que j'attendais ...
Et je ne vais certainement pas te faire 100% du boulot à ta place...

Pour utiliser un document Excel depuis Solidworks la méthode et celle-ci, pour commencer: