Er zijn veel elementen die specifiek zijn voor hun werking, zoals het beheren van eigenschappen, het verwijderen van de revisietabel, het maken van de bestandsnaam.
In feite, wanneer je de macro start die ik heb gepost, genereert het een opgeslagen kopie onder het Solidworks-gedeelte en die tekening.
Aan het einde, net voor het valideren, vraagt de macro om de locatie van de opname (standaard geeft het de locatie aan van het record dat we zojuist hebben gekopieerd)
Dit is waar ik een "BROWSE"-knop wil toevoegen om naar een andere opnamelocatie te zoeken.
Maar op dit moment kan ik er vrij veel mee omgaan, de macro genereert het deel en de MEP die ik wil door bijvoorbeeld de revisietabel te verwijderen, met een nieuwe naam, ja.
We moeten het alleen verbeteren voor de opnamelocatie.
Hallo, ik dank remrem voor het nemen van het initiatief om de link naar de tutorial te delen. Het is heel aardig van je, maar ik heb een ander probleem. Zou het onmogelijk zijn om deze taak uit te voeren zonder een knop te gebruiken? Daarmee bedoel ik, als het mogelijk zou zijn om het formulier zonder knop te maken ?