Onderhoudt instellingen

Hoi allemaal

In de System Option, Document Properties framework, verlies ik vaak mijn patrameters, vooral de eenheden, dus wanneer ik directe metingen doe in geval van inspectie in een assemblage, is het gebruikelijk dat SLDW voor een plaatdikte van 1,5 mm mij 2 mm geeft, de eigenschapsparameters zijn niet bewaard gebleven, vervelend en zonde van de tijd.

Nou, ik heb de 2011-versie, oké, maar 2011 is toch niet het stenen tijdperk.

Om je te lezen, als je 1 minuut hebt

Bij voorbaat dank

YB

1 like

Normaal gesproken, versie 2011, later en eerder, als u uw documentsjablonen (prtdot, asmdot, drwdot) opslaat en u gebruikt ze alleen, is er geen reden om ze verloren te laten gaan.

Uw bestaande bestanden zijn echter niet langer gerelateerd aan uw model nadat ze zijn opgeslagen. De "oude" bestanden behouden dus hun oorspronkelijke instellingen (vooral de eenheden).

Een ander punt, heb je de link naar je sjablonen ingevuld (Extra/Opties/Bestandslocatie/Documentsjablonen?

En op dezelfde manier, heb je de standaardsjablonen (Extra/Opties/Standaardsjablonen) ingevuld?

Laatste punt, in een assemblage, lijkt het mij dat de eenheden die worden gebruikt om een onderdeel te meten, die van de assemblage zijn en niet van het onderdeel! Dus als uw asmdot niet over de juiste eenheden beschikt, kunt u dit soort ongemak ervaren.

3 likes

Dankjewel Benoit

Inderdaad, ik geloof dat het van mij komt, ik kijk en zie hoe ik het kan corrigeren en houd je op de hoogte

YB

Ik maak je niet lastig! :)

Maar er zijn verschillende punten die moeten worden gecontroleerd, en sommige zijn niet voor de hand liggend.

Succes.