Familie-update in de kamer in het Europees Parlement

Hallo

Heeft iemand een truc om een tekeningweergave bij te werken op basis van een kamerfamilie?

Cad?

In het lid van het Europees Parlement werd een "tabelweergave" van het PWT ingevoegd,

om een schilderplan te stylen? (A-kant, B-kant, enz...)

Dus hoe werk je in de MEP "dit beeld" van de PRT-excel bij?

1 like

Hallo, ik ben bezig met het tekenen van bestanden die worden aangedreven door een familie van onderdelen, maar ik begrijp niet echt wat je vraagt. 
Wilt u dat de weergave gekoppeld wordt aan uw configuratie? Zo ja, dan selecteert u uw weergave, in de PropertyManager van de weergave gaat u naar beneden en klikt u op "Overige eigendommen... " en u vinkt "Gebruik de configuratie van het gebruikte model of het laatst opgeslagen model" aan.

1 like

Dsl, ik herformuleer mijn vraag.

Is het mogelijk om de kamerfamilie bij te werken vanuit een Europarlementariër (bijvoorbeeld een magische BP)?

In feite heb ik een doorsnedeweergave waarvan de doorsnede varieert afhankelijk van de waarden van de artikelfamilie, en ik heb ook annotaties met betrekking tot eigenschappen die dimensiewaarden retourneren.

Edit: Ik heb geen probleem met visie of lay-outs, gewoon een PB van update tussen kamer familie en MEP zonder het openen van de kamer. Al het andere volgt, maar ik moet mijn kamer openen en een opname maken om de afmetingen van de 3D bij te werken.

Maak een vlakke geometrie (verbergen) waarin 3D,

in je 3D, heb je het gecontroleerd door de Excel, of door een beperking, enz....

En in je MEP, op je moederstandpunt, schets je een lijn die verbonden is aan je moederstandpunt,

en je dwong het om "samen te vallen" met het plan (door het te selecteren in de creatieboom),

Vervolgens selecteer je deze regel, en activeer je "dwarsdoorsnede"

Het zou zo moeten volgen, als ik zeg geen vergissing.

Moge de osbcur-kant bij je zijn!

http://t02.deviantart.net/QjnWRbC2KH8Kv2JJVO9vlf6kDOM=/300x200/filters:fixed_height(100.100):oorsprong()/pre05/6d67/th/pre/i/2010/300/9/8/chibi_darth_maul_by_skypwnz-d31n267.jpg

Geen oplossingen?

Kortom, het is gewoon het bijwerken van een weergave in een vliegtuig volgens de waarden van een Excel-bestand (deelfamilie) zonder het onderdeel te openen.

Mijn antwoord hierboven kwam niet overeen met wat je wilde doen?

2 likes

Maar je kamerfamilie is in je kamer, dus je moet hem openen, toch?

Maar normaal gesproken, als je familie van onderdelen werkt op je 3D, zie ik niet in waarom het je M.e.P. niet zou updaten. Heb je de weergave gekoppeld aan 3D? Worden uw afmetingen geïmporteerd uit 3D?

1 like

Hallo

Allereerst dank u voor uw antwoorden.

olivier42, nee alles is al gedaan, het enige dat ontbreekt is om deze update uit te voeren zonder de 3D te openen.

Roub25, inderdaad alles is met elkaar verbonden (deelfamilie van onderdelen-M.E.P.), maar ik wil onbedoelde aanpassingen van de 3D vermijden. 

Maar niets blokkeert, het is gewoon dat je de wijzigingen in de kamerfamilie moet opslaan, opnieuw in de kamer moet opslaan om de 3D bij te werken en vervolgens de MEP moet opslaan. Ik zou gewoon het proces willen vereenvoudigen, maar verder maakt het niet uit, het werkt.

Edit: Roub25, Mijn onderdeel is gekoppeld aan een Excel-bestand (spreadsheet --> familie van onderdelen), het kan worden geopend zonder de 3D.

1 like

Nou, ik ben aan het drogen, sorry ^^.
Maar als je wilt opslaan vraagt de M.E.P. SW je om de bijbehorende 3D op te slaan, dus deze 2 stappen in één, toch?

1 like

Helaas heb je geen keus.

De onderdelenfamilie is gekoppeld aan de 3D (zelfs met een extern excel-bestand) en de MEP is slechts een weergave van het 3D-deel.

Er is zeker de mogelijkheid om een kleine macro te maken om het openen van de update en opname te automatiseren...

1 like