Hoi allemaal
Ik wil de versies van Solidworks upgraden van de 2016 versie naar 2018!
Heeft u aanbevelingen voor mij? Naast het updaten van eDrawings naar 2018.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Hoi allemaal
Ik wil de versies van Solidworks upgraden van de 2016 versie naar 2018!
Heeft u aanbevelingen voor mij? Naast het updaten van eDrawings naar 2018.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Ik raad je aan om nog even te wachten, want de SP4 zou normaal gesproken aan het einde van de maand moeten worden uitgebracht... Het voorkomt dat u opnieuw begint.
Hallo, maak een back-up van uw regels en instellingen, pictogrammen in uw werkbalken, snelkoppelingen, enz. enz..
Dit zijn de SLDREG-bestanden.
Anders kom je terecht bij de basisregels van SW die niet degene zijn die je gewend bent. U kunt ook al uw onderdeelmodellen opslaan, inclusief basiskaarten. Vergeet ook niet om de paden naar je modellen uit je hoofd te leren, want anders kan het een uitdaging zijn om ze te vinden, als iemand de standaard SW-paden niet heeft gebruikt.
Vriendelijke groeten
Om Zozo_mp te voltooien, om de back-up te maken: start/solidworks/utilities/wizard om de instellingen te kopiëren (de naam kan enigszins zijn veranderd, afhankelijk van de versie).
Het ondersteunt in één keer alles wat eerder door mijn eminente collega's is genoemd.
Om weer op zijn plaats te zetten, dezelfde gereedschappen.
Aan de andere kant, als uw modellen zijn opgeslagen in de standaardmap van SW, dan moet u ze gaan halen en ze in een gemakkelijker toegankelijke map plaatsen, ergens anders dan op de systeemschijf.
Het goede aan 2018 is dat Dassault eindelijk heeft besloten om een specifiek venster te maken om paden te beheren, zodat het gemakkelijker is om wiebelige paden te herkennen, die naar een oudere versie verwijzen.
Hallo aan jou,
Ik wil u bedanken voor uw reactievermogen. We wachten nog even , dus het lijkt me veiliger :)
Vriendelijke groeten.
Omdat je blijkbaar geen haast hebt, kun je net zo goed wachten op de SP5 die in oktober/november uitkomt (en dus misschien wachten op de eindejaarsvakantie, afhankelijk van het aantal te verwerken machines).