Maart 2025: Er wacht je een nieuwe ervaring

Al meer dan 10 jaar staat u aan de basis van dit ongelooflijke avontuur: een community van meer dan 100.000 leden, duizenden gedeelde oplossingen en wederzijdse ondersteuning die het verschil maakt bij de realisatie van uw CAD-projecten :rocket:

:dart: Dankzij uw feedback en inzet staan we vandaag op het punt de volgende stap te zetten om myCAD nog intuïtiever, collaboratiever en efficiënter te maken.

Deze transformatie is het resultaat van meerdere jaren werk en reflectie, om u het beste werkinstrument voor uw bedrijf aan te bieden.

:pray: Bedankt aan jou, die vragen stelt, je tips deelt en deze community dagelijks in leven houdt

:point_right: Een nieuw tijdperk breekt aan. Blijf op de hoogte... De eerste aanwijzingen komen zeer binnenkort.

Tot ziens in maart 2025 :fire:

8 likes

Y a du plagen is!!

2 likes

Ik kan niet wachten om in maart te zijn om deze nieuwe functies te ontdekken!

2 likes

Dat is zeker plagen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Whoa!!!
Laten we hopen dat het goed nieuws is... :grinning:
@+.
AR.

1 like

Ik kan niet wachten om naar Mars te gaan.

Als het nog niet op de " klaarlijst " staat, is DE nieuwe ervaring die tijdens deze reis moet worden uitgevoerd, de integratie van de 3e dimensie in de berichten die aan de aardbewoners worden doorgegeven.

Een viewer in het beeld van de automatische container van video's, geformatteerd tijdens de bijlage en met een miniatuur die na een klik het 3D-model laadt en weergeeft in het frame, direct zichtbaar in het bericht.

4 likes

Ik kan niet wachten op de 1e aanwijzing :thinking:

1 like