Ik wil graag bibliotheekonderdelen in elkaar zetten door de verbindingen te maken die te vinden zijn in de onderdeel/gelaste/pasfuncties. Omdat de stukken goed op elkaar moeten worden afgestemd. Maar ik denk niet dat het mogelijk is
Ik dacht erover om alles in een onderdelenbestand te zetten door mijn onderdelen in de mechanisch gelaste bibliotheek aan te maken, maar zal het me lukken om ze eruit te krijgen in mijn onderdelenlijst op de tekeningen?
En in het geval van *speciale" constructie kun je niet alles in één kamer groeperen. Hoe doe je dat?
Ik voeg voor het 2e punt toe dat het mogelijk is om het lichaam in de tekening te isoleren van invoeg- >tekeningweergave >met betrekking tot het model >selectie van het lichaam en projectiereferentie.
Voor het 3e punt raad ik aan om alle gelaste onderdelen in hetzelfde onderdeeldocument te plaatsen om de stuklijsten beter te structureren met de verzendmarkeringen, en als het te ingewikkeld is, en om te voorkomen dat de creatiebomen onhandelbaar worden, is het mogelijk om onderdelen in het document in te voegen via het invoegen > onderdelen.