Dezelfde vergelijkingen voor 2 onderdelen + 1 assemblage?

Hallo
Ik zou graag willen weten of u weet of het mogelijk is om hetzelfde "bestand" van vergelijkingen (globale variabele) voor twee delen bestand te hebben?
Het wijzigen van een variabele wijzigt de 2 bestanden.

En na dezelfde vergelijking "bestand" voor de 2 delen + 1 assemblage (alles blijft gemakkelijk gekoppeld)?

Dank je wel:)

Een onderdeelbestand maken met een schets die u in uw twee onderdelen en in de assemblage invoegt?

Hallo

Deelfamilie en zelfs Excel-bestand?

Ik wil graag de familie van kamers vermijden.

Mijn gebruik zal zijn om een vorm te creëren, om het te gebruiken als een afdruk in een stuk verpakkingsbakje. Om mijn afdruk te herhalen met stap x stap y en deze stap en andere informatie te vinden in de montage.

Hallo

U heeft de mogelijkheid om de vergelijkingen te exporteren naar een tekstbestand dat u vervolgens kunt gebruiken door het in een ander onderdeel of merk te importeren.

Het is nul dat het een tekstbestand is, maar niet de keuze op SW.

Wees voorzichtig, het is erg slecht... E als principe, het moet echt met de nodige voorzichtigheid worden gebruikt.

1 like

Anders, om dit soort onderdeel te maken, tekenen we de afdruk in een deel met de naam A bijvoorbeeld  (alleen de schetsen van de contout) en in een ander deel B voegen we het deel A in met een herhaling voor ons, 2 afdrukken of 4, afhankelijk van de mal.

En tot slot in deel C en het (de) volgende deel(en), dat zijn de te maken delen, verwijderen we het materiaal uit ons startblok volgens deel B (aftrekken van een lichaam of we recupereren de schetsen afgeleid van deel A of B puur, verwijderd materiaal, vegen of andere)

En als gevolg daarvan wordt dezelfde afdruk gebruikt om verschillende stukken te maken.

Het is niet de ideale methode, maar het werkt relatief goed.

En het voordeel is dat om een project met een andere voetafdruk uit te voeren, je gewoon de assemblage met de verschillende onderdelen hoeft te kopiëren door de referenties aan te passen (met de projectmanager gebeurt dit vanzelf, na de vingerafdrukwijzigingen.

Vervolgens is het in het nieuwe project voldoende om de voetafdruk enigszins aan te passen, zodat deze bijna vanzelf volgt.

1 like