Hallo In mijn tekening, met mijn exploded view, merk ik dat ik de nomenclatuurbubbels laat verschuiven (voorbeeld in PJ). Alsof SW de onderdelen niet op hun plaats heeft gezien (voorbeeld in PC: in roze het deel dat uit de nomenclatuur is geselecteerd ) Ik heb een aangepaste weergaverichting, de geëxplodeerde komt uit een set met een speciale configuratie. Ik heb de pc opnieuw opgestart, mijn geëxplodeerde verwijderd/opnieuw gedaan, mijn aangepaste oriëntatie verwijderd/opnieuw gedaan, gespeeld met de MEP-schalen.. Dit probleem doet zich niet voor op de MEP zonder te barsten. Enig idee waar dit probleem vandaan komt? Bedankt.
Een truc die vaak werkt bij Europarlementariërs: verander de weergave in kwestie naar een gearceerde afbeelding (omdat dit vaak problemen met de weergave van de weergave oplost) en schakel deze vervolgens terug naar de weergave van de buitenste lijn.
Alle "2D"-weergaven van SW zijn eigenlijk 3D-weergaven vanaf de zijkant: dit moet verklaren waarom deze truc werkt (we gaan terug naar de klassieke 3D-SW-weergave).
Ik gebruik dezelfde truc als jij die ik bij toeval heb ontdekt.
Sterker nog, als ik overstap van 2019 naar 2021, gebruik ik het vaker, zonder echt te weten waarom de behoefte is toegenomen.
Je hebt dezelfde soort truc als je flexibele subassemblages hebt die stijf worden zonder dat je weet waarom, dus je verandert je sub-ASM in rigide en vervolgens in flexibel zodat ze weer flexibel worden.
Hetzelfde geldt voor bepaalde documenten die zich in het ASM plots de status "in wijziging" verklaren terwijl ze niet zijn aangeraakt.
Dit is een truc die ik systematisch toepas wanneer er een probleem is met de weergave van een "cosmetisch" element op een weergave of een tekening. Ik probeer te werken aan de "master" weergave (in het algemeen werk ik met weergaven die worden geprojecteerd vanuit een eerste weergave).