MEP Verschillend Menu

Hoi allemaal

Mijn vraag van de dag is de volgende (in de hoop dat ik mezelf deze keer niet weer oplos):

Om de een of andere onbekende reden heb ik in het stroomschema van mijn houten panelen niet de mogelijkheid  om de oriëntatie van sommige delen te kiezen en andere niet, ook al zijn ze volgens hetzelfde principe gemodelleerd . (onderdeel draaien omdat er aan de ene kant wel en aan de andere kant wel wordt bewerkt)

Normaal gesproken ga ik daarvoor door het menu "oriëntatie", maar soms heb ik het niet en heb ik het juiste menu waarmee ik deze manipulatie niet kan uitvoeren.

Ben je dit probleem ooit tegengekomen? (wat te maken lijkt te hebben met de kamer)

Vriendelijke groeten

Hallo

Kun je van elk een bestand delen, zodat we er naar kunnen kijken?

De oriëntatie (linkerdeel van de afbeelding) is alleen beschikbaar voor een geïmporteerde weergave en niet voor een geprojecteerde weergave

Als u slechts één weergave hebt en u de afdrukstand niet kunt wijzigen, betekent dit dat de oorspronkelijke weergave is verwijderd

5 likes

Hallo

+1 voor het antwoord van Pascal!
Het enige wat u hoeft te doen is de weergave direct opnieuw te importeren en uw menu is "compleet".

Crdlt