MEP 3D Functienaam

[…]Het probleem komt voort uit het invoegen van bibliotheekonderdelen, de artikeleigenschappen zijn aanwezig maar onmogelijk weer te geven in een plan

Kunt u alstublieft specificeren?

Is het mogelijk om uw bestand te delen?

Zou je de bibliotheekfunctie niet samenvoegen?
Dit zou kunnen verklaren waarom de eigendommen niet worden geïnformeerd.
Indien mogelijk, op verzoek van @Silver_Surfer deel dan uw dossier (of indien nodig een voorbeeldbestand zonder geheimhouding)

1 like

Dit is hoe ik het meestal doe
Ik geef aan dat ik geen probleem heb met het inzetstuk omdat het een kamer is die in een andere kamer is ingevoegd, hier ben ik op zoek naar de boekenkastfunctie

Animation

Deel 1.SLDDRW (61.3 KB)
Item1.SLDPRT (655.9 KB)
Gravure nr. SLDLFP (298,6 kB)

Ik heb de bestanden die worden gedownload niet gezien, ik ben op zoek.

Ik zet de bestanden

Ik ben op zoek naar de naam van de bibliotheekfunctie, het is hier een voorbeeld, het zal handig zijn voor plaatwerkfuncties

@IL1, als je kijkt naar de link die ik in het begin van je heb gekopieerd, hebben ze je geadviseerd om de gelinkte notitie in de bibliotheek te zetten, zodat je deze vervolgens kunt opzoeken in je definitieve Europarlementariër.
Heb je het op deze manier geprobeerd?

Het is me niet gelukt om de gepersonaliseerde notitie te krijgen zonder deze te schrijven in de kamer die de bibliotheek ontvangt, dus ik weet niet waar het voor is

Verandert u de naam van de functie van bibliotheek?

Nee, de functie wordt niet hernoemd

Als je alleen " Burn No." wilt weergeven, doe dan wat @coin37coin en ik heb voorgesteld: sla je " Burn No ." notitie op in de bibliotheek (met of zonder de link op de bestandsnaam) in dezelfde map als de functie.

Ik wil de functie van de plaatwerkbibliotheek of anderen weergeven, hier is het slechts een voorbeeld, aangezien er tientallen verschillende zijn, is het interessant om de notitie weer te geven zonder de functie te zoeken en vervolgens de bijbehorende notitie

Als je het in de delen kunt doen, bijvoorbeeld, ik ben een nemer

Hallo;

Heb je geprobeerd de functie van je boekenkast in je kamer af te breken?
(Klik met de rechtermuisknop: de bibliotheekfunctie opsplitsen)
… We splitsen onze " batch " -functies van boren op, om ze correct te kunnen dimensioneren in onze tekeningen... anders geen mogelijkheid om " modelafmetingen " te gebruiken (... Om te zien of dit u meer toegang geeft tot eigenschappen in uw geval).

1 like

Hallo
Het doel hier is niet om de functie af te breken