in de bijgevoegde afbeelding heb ik de tabel met eigenschappen in de MEP.
Maar voor een geselecteerde eigenschap kan ik geen drop-down lijst meer krijgen in de kolom "Waarde/Tekstexpressie".
Ik weet niet of het nog normaal is. Ik weet niet of er geen vervolgkeuzelijst zou moeten zijn of dat er een zou moeten zijn zoals voor het 3D-gedeelte.
in het 3D-gedeelte werkt het naar behoren.
Kunt u mij vertellen of het zinvol is en zo niet, hoe ik het kan oplossen.
En op de andere eigendommen vindt het plaats . Anders is er nog steeds de oplossing om een ander lid van het Europees Parlement te openen en te kijken of ze daar plaatsvinden. Zo ja, dan kunt u ze allemaal selecteren en kopiëren naar de andere Europarlementariër. In feite hangt het allemaal af van uw aanpasbare instellingen in uw Europarlementariërs. Bij ons gebeurt het niet. Alle aangepaste eigenschappen bevinden zich in de ruimte.
het vindt niet plaats in een lid van het Europees Parlement.
Maar ik weet niet of het er eerder was.
Bijvoorbeeld, met een deel, als we het eigenschappenbestand in de lang/frans map verwijderen, dan hebben we de vervolgkeuzelijst niet meer. maar ik weet niet of er een identiek dossier is voor de leden van het Europees Parlement.
Als u dit bestand verwijdert, is het van toepassing op al uw plannen. Omdat het in het bronbestand van SolidWorks staat. En voor de Europarlementariër maken we normaal gesproken de eigenschappen met hun links bij het maken van de basiskaart.