MEP - Tabel met gelaste onderdelen - Kolom met lege lengte!

Hallo

Ik ben onder sw2014. Mijn tabellen met gelaste onderdelen geven de lengtes van de profielen niet weer.

Er is iets dat ik verkeerd heb gedaan, denk ik, maar wat?

Hier zijn 2 expliciete screenshots (in plaats van een lange toespraak ...) . Als de weergave-instellingen van het forum een deel van de afbeelding verbergen: "klik met de rechtermuisknop > toon in nieuw tabblad/venster" om de hele afbeelding te zien.

In mijn MEP is het leeg (lengteveld wordt niet automatisch ingevuld):(Het is me ook niet gelukt om het beschrijvingsveld dat ik niet gebruik te verwijderen)

En in mijn kamer is het ook leeg, ook al bestaan de gegevens wel (venster "eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen)a .Ik begrijp het niet, ondanks veel lezen en tutorial visies :-( .

Bedankt voor de hulp :-)

Hier is ook een zip van de onderdeelbestanden en het persoonlijke profiel (thuis is het opgeslagen in C:\ Program Files\ SolidWorks Corp\ SolidWorks\ lang\ Frans\ lasprofielen\ iso\ vierkante buis\)

piece_et_profil_perso.rar

Hallo, oorspronkelijk is de lijst met gelaste onderdelen onjuist geconfigureerd. Klik op de kolom Lengte en selecteer in de manager zelf Lengte. Sla de tabel op zodat u dat niet hoeft te doen. 

2 likes

Zoals Yves zegt

Een afbeelding om zijn woorden te illustreren =)

liste.png
1 like

Âh ja het werkt, Dank u Yves.T

Arf: Ik worstelde er al mee sinds 10 uur vanmorgen ^_^.

Nou, dan gaat het vooruit (dankzij jouw hulp) maar ik heb nog steeds een probleem. Lichamen van mijn nomenclatuur zijn "gemengd/verward" :-( .

afbeelding in plaats van lange spraak:

Ik heb een van de liggers die genummerd is "2" terwijl het een "3" zou moeten zijn. 

En op mijn achterste "gedeeltelijke" dwarsbalk in 3 stukken, (een grote, 2 kleine aan de uiteinden) hebben al mijn stukken hetzelfde nummer (2) terwijl de gedeeltelijke in de nomenclatuur bestaat als het nummer "4" o_O .

De stroomlijst lijkt in orde.

Wat heb ik verkeerd gedaan?

Nogmaals bedankt

ok nou, ik heb mijn probleem van "verwarde" onderdelen opgelost. Het was gewoon te wijten aan het feit dat sommige pijlen niet aan de juiste rand waren bevestigd...

Noodzaak opgelost ;-)

1 like

Hallo

Vergeet niet om Yves.T te valideren als het beste antwoord, zodat hij je heeft geholpen je probleem op te lossen, zodat je gewoon op de link onderaan zijn antwoord ^_^ hoeft te klikken

1 like

Ja, ik heb het net gedaan ;-)

Ik ben ouderwets van forums, dus ik ga niet goed om met "+1's" en al dat soort dingen ^_^.

Vraag trouwens, ik beheers de nomenclatuur nog steeds niet goed (er zijn dingen die ik met name niet heb beheerd, door gemakkelijk de kolommen van de tabel in te stellen om de naam van het persoonlijke profiel dat overeenkomt met elk onderdeel in de beschrijvingskolom te laten verschijnen). En wat zou iemand een goede tutorial hebben (zelfs een beetje lang of in het Engels) die ik af en toe kan bekijken? Ik heb er al een paar bekeken, maar ze waren erg beknopt en ik heb niet alles geïntegreerd.

Nogmaals bedankt :-)

1 like

Goedenavond

Ik zal proberen om een tutorial te maken over dit in het weekend:)

Vriendelijke groeten

1 like