Ik smeek je (als alle dingen gelijk zijn ^^) vertel me dat er een manier is om de dimensies te bevriezen of op zijn minst te voorkomen dat ze elke keer dat ze worden veranderd bewegen, alstublieft? Ik heb al geprobeerd de optie uit te vinken: "Verklein de afstand in geval van verwijdering of wijziging van afmetingen... " in Systeemopties/Tekening. Ik heb ook geprobeerd de slimme beoordeling tevergeefs te deselecteren.
Voor mij is het eenvoudigste om te doen, en dit zal ook handig zijn voor de vraag over configuraties, om annotatieaanzichten in de 3D te maken die opnieuw zullen worden gebruikt in de tekening.
Het idee is om ervoor te zorgen dat alles wordt beheerd in een 3D-annotatieweergave en dat het plan slechts een weerspiegeling is van deze annotatieweergaven, ik ben in 2016-2017 Ik kan je helaas geen voorbeeld geven.
Allereerst sorry voor de late terugkeer. Ik heb een beetje gekeken op internet, op help etc, maar ik begrijp nog steeds niet wat een annotatie weergave is? Waar is het voor? Hoe plaats je het in een M.e.P.? Is dit een M.e.P. 3D?