Hallo
Mijn mappen worden niet meer weergegeven in mijn ontwerpbibliotheek.
Ze worden goed vermeld via Option - bestandslocatie - ontwerpbibliotheek...
Sinds de update denk ik.
Screenshot op pc - Bedankt voor je hulp.
Hallo
Mijn mappen worden niet meer weergegeven in mijn ontwerpbibliotheek.
Ze worden goed vermeld via Option - bestandslocatie - ontwerpbibliotheek...
Sinds de update denk ik.
Screenshot op pc - Bedankt voor je hulp.
Hallo en welkom;
In je schermafbeelding staat dat de Toolbox niet is geïnstalleerd.
Als je Solidworks hebt bijgewerkt zonder je ontwerpbibliotheek te hebben opgeslagen (ik heb problemen met het lezen van hun locatie in je schermafbeelding...)
… kortom, als hun locatie hetzelfde was als die van je oude Solidworks, werden ze overschreven door de update.
Vriendelijke groeten.
Hallo, bekend probleem en opgelost in de nieuwste versies.
Bedankt voor deze feedback.
Voor de toolbox, dsl Ik weet het onderwerp niet, Wat is de link met bibliotheken? Hoe installeer ik het als dat het probleem is?
Voor de locaties verwijzen ze naar de server zoals voorheen, de paden zijn OK. En zelfs als ik er meer toevoeg, komen ze niet opdagen...
Dsl om een beginner te zijn
Hallo, bedankt voor je antwoord.
U zegt vast in de nieuwste versies, 2025?
omdat ik op het nieuwste servicepack van 2024 SP5 zit...
Vriendelijke groeten.
Ik zit in 2025 SP0 en ik heb het probleem niet meer.
Uh. Alleen de 2025 SP0 is beschikbaar.
Wauw... Vanmorgen niet wakker geworden... 2025 SP0 natuurlijk...
Sorry, ik corrigeer
Op de schermafbeelding kunnen we SW2023 zien, heb je geprobeerd deze " oude " locatie te verwijderen?
De gereedschapskist heeft geen directe link naar bibliotheken (hoewel het wel gerelateerd is aan de wizard gaten in de gaten).
Ik noemde het omdat het wordt gepresenteerd in de meegeleverde schermafbeelding (en in verband met een ander recent verzoek in het forum:
).
OK, het stoort me om meteen over te schakelen naar 2025 omdat we drie pc's onder dezelfde configuratie zijn (en ik ben de enige met het probleem)
OK, ik had dit verzoek gezien, van mijn kant, het zijn alleen de maplocaties die niet meer worden weergegeven...
Bedankt voor de feedback.
Als jullie alle drie hetzelfde type solidworks (standaard?) hebben, raad ik je aan om al je Solidworks-opties in een hoek op te slaan (instellingen herstellen/back-uppen...)
Vraag een van je collega's om hetzelfde te doen (met een andere naam natuurlijk).
probeer vervolgens de instellingen van de tweede pc naar de uwe te laden.
Als het probleem blijft bestaan, zal ik meer neigen naar een probleem van beheerdersrechten/server voor toegang tot uw bibliotheken ...
Als het probleem er niet meer is, bedank dan je collega voor het delen en vergeet niet om deze instellingen bovenop je vorige back-up op te slaan.
Vriendelijke groeten.
Uitstekend idee!
Ik was niet op de hoogte van deze specifieke back-up van instellingen.
Ik ga dit snel proberen!
Voor het idee van beheerdersrechten zou het verrassend zijn omdat ik via mijn bestandsverkenner toegang heb tot de beoogde mappen.
Bedankt!
=> Windows, ja, maar hoe zit het met Solidworks?