Bericht in het MyCADTools-integratierapport

Hallo

Ik probeer al enkele dagen of zelfs maanden een taak uit te voeren op de MyCADTools-integratietool, ik heb zelfs te maken gehad met VISIAIV-ondersteuning, maar het werkt nog steeds niet.
Hier is mijn probleem:
We gebruiken standaard PDM en voor de revisie van onze onderdelen hebben we een eigenschap gemaakt met de naam "Revisie" (wees voorzichtig, schrijven is erg belangrijk in mijn probleem). We hebben het gemaakt en de werkstroom zo ingesteld dat deze toeneemt wanneer we deze naar een nieuwe status van een beoordelingsverzoek hebben verplaatst. Behalve dat we hebben besloten om de Batch converter tool te gebruiken om de STEPS te maken met de revisie eigenschap inbegrepen (bijv. Piece1_REV01.step). Behalve dat we de eigenschap "Review" niet konden selecteren. Maar aan de andere kant kunt u de SOLIDWORKS-eigenschap genaamd "Revision" gebruiken (zonder het accent op de "e").
Dit is waar de integratietool om de hoek komt kijken. Ik heb een takenlijst gemaakt om onze eigenschap "Revisie" te vervangen door de eigenschap "Revisie" van SOLIDWORKS voor documenten, samenstellingen en tekeningen.
Nadat de startactie in het rapport was voltooid, zijn alle taken met succes voltooid, behalve tekeningen waar het markeert:
"De objectverwijzing is niet ingesteld op een instantie van een object."
Hoe hard ik ook kijk, ik begrijp niet hoe ik het moet maken. Ik heb zelfs andere taken geprobeerd of eigenschappen verwijderd, maar elke actie op de tekeningen eindigt met deze zin.

Lukt het u handmatig om uw woning te hernoemen?
Anders lijkt batchproperties geschikter dan Integratie en sneller om een eigenschap te wijzigen (het is niet nodig om de kamer te openen om deze te wijzigen)
U moet in staat zijn om uw revisiewaarde te herstellen, over te zetten naar de nieuwe revisie-eigenschap en de revisie-eigenschap te verwijderen die niet langer nodig is.
Tenzij de eigenschap Revisie alleen de waarde van de documenteigenschap waarnaar wordt verwezen, ophaalt.

En natuurlijk is dit van toepassing op een set mappen.

Wat in de regel zoiets als dit zou geven:

1 like

Hallo en bedankt voor je antwoord,

Maar ik gebruik Integratie omdat ik ook andere taken doe. In feite verander ik de eigenschap "Revisie" in de eigenschap "Revisie" op onderdelen, samenstellingen en tekeningen. Ik verwijder de eigenschap "Review" die niet langer nodig is. En dan kom ik op zoek naar het nieuwe tekeningsjabloon dat de juiste eigenschap "Revisie" gebruikt in het titelblok (dit terwijl ik het bladformaat herken en vervang door het sjabloon van hetzelfde formaat).
Maar als we dat allemaal kunnen doen met slimme eigenschappen, ben ik er helemaal voor.

Hallo;

Wees voorzichtig, de eigenschap Revisie is een bepaalde eigenschap die is gedefinieerd in de systeemopties: (ja Systeem en niet Document zoals je zou verwachten)...

image

Ik denk niet dat je zo gemakkelijk met de spelling kunt spelen.

Dit is waarschijnlijk nog meer het geval bij PDM.
Aan de andere kant, zoals vermeld @sbadenis kunt u (bijvoorbeeld via de integratietool of batchProperties...) een nieuwe eigenschap aanmaken: Revisie die de exacte waarde van uw Revisie-eigenschap zou aannemen).

Vriendelijke groeten.

1 like

Hallo
Dus de eigenschap "Revisie" is de reeds bestaande eigenschap op SOLIDWORKS en de eigenschap "Revisie" (met het accent) is een eigenschap die ik heb gemaakt, dus het is anders.
En ja, juist voor de verandering van eigenaar, probeer ik het te doen op de integratietool terwijl @sbadenis aangeboden om het op batch-eigenschappen te doen. Maar mijn eerste is niet wat je beschrijft.

Met Batchproperties kunt u het type woning kiezen:

Voor mij is het nog steeds haalbaar met deze tool.
Om getest te worden op een MEP om te testen, zelfs als dat betekent dat u dit in verschillende stappen moet doen (haal eerst de waarden van uw bestaande eigendom op in de nieuw aan te maken eigendommen.
Verwijder dan de eigenschap die nutteloos is geworden.
Eenmaal functioneel zet je alles in elkaar, je past een nieuwe MEP en als het functioneel is, lanceer je in batches.
Het is door te proberen en te voelen dat je meestal de beste oplossing vindt.

1 like

Hallo

Ik ben een technische referent op myCADtools-tools, wilt u dat ik contact met u opneem om het probleem te bekijken?

Oprecht

2 likes