Foutmelding bij het archiveren van PDM-plan

Hallo

Ik heb een probleem dat ik nog nooit ben tegengekomen sinds ik pdm gebruik, bij het aanvragen van archivering vanuit het 3D-bestand krijg ik een foutmelding op de tekening (cf vastleggen), als ik vraag om archivering vanuit het planbestand is alles in orde.

Is iemand ooit dit probleem tegengekomen?

Bij voorbaat dank

erreur_archivage.jpg

Hallo

De foutmelding voor het plan kan niet duidelijker zijn, er is al een bestand met dezelfde naam met dezelfde extensie in de EPDM-kluis.

Het is een configuratie van de kluis, om bestanden met dezelfde naam al dan niet toe te staan, afhankelijk van de categorieën waartoe ze behoren. Over het algemeen zijn dubbele bestanden verboden voor CAD-bestanden, maar toegestaan voor andere soorten bestanden (PDF, XLS, enz.).

1 like

Bedankt Pierre, maar helaas is het niet dit probleem, het komt waarschijnlijk van een parameter die ik op dit moment niet kan vinden, want bij het verbinden met pdm met het account van een van mijn collega's wordt deze foutmelding niet weergegeven, de gebruikers- en groepsinstellingen zijn hetzelfde.

En wat betreft duplicaten, deze zijn ingesteld op niet-geautoriseerd.

Hallo

Nooit dit probleem gehad. Wat zou kunnen gebeuren, is dat een gebruiker hetzelfde bestand probeert te maken en dat het op het moment van de lancering van de archivering via de 3D bestond ("privéstatus" die alleen zichtbaar is als de parameter is geactiveerd).

Het kan immers gewoon een voorbijgaande bug zijn, SolidWorks PDM is er niet van vrijgesteld.

1 like

Damm, zelfs ik heb een soortgelijk soort probleem, ik heb overal op internet gezocht en zelfs gepost op een aantal threads op verschillende forums, geen enkele oplossing lijkt te werken. Ik ben echt gefrustreerd, kan iemand van jullie hier me helpen dit probleem op te lossen, ik ben nu erg moe. get-vidmate.com instasave

Er kan ook een bestand zijn dat is verwijderd en dezelfde naam had (verwijdering is vaak slechts virtueel: EPDM bewaart een kopie van de verwijderde bestanden en laat toe dat ze indien nodig worden hersteld). Uit het geheugen kan dit dit soort problemen veroorzaken.

1 like