Ik krijg een bericht dat steeds verschijnt wanneer ik een macro uitvoer die al mijn plaatwerkconfiguraties naar Dxf exporteert.
Het bericht is als volgt:
"De schaal van een of meer tekeningaanzichten kan afwijken van die van de plaat.
Sommige geconverteerde dimensies van deze tekeningweergaven lijken mogelijk niet te worden geschaald met nieuwe dimensies die in het doelsysteem zijn gemaakt.
Ik geef aan dat ik in mijn 3D-model zit, dat dit model geen tekening heeft en dat ik gewoon een macro start die configuratie voor configuratie uitvouwt en de uitgeklapte in dxf exporteert.
Het bericht wordt weergegeven voor elke export en ik moet elke configuratie invoeren, wat niet het doel van de macro is.
Kunt u uw macro en een voorbeeld van een onderdeel waarop u het probleem heeft (indien in SW-versie kleiner dan of gelijk aan 2017) plaatsen, zodat we een kijkje kunnen nemen?
Ik zie niets in je macro dat dit zou kunnen verklaren en het werkt heel goed op een plaatwerkbestand dat snel is gemaakt, om in je bestand te zien of iets vervelend kan zijn en wat er in je dxf-exportopties in SW staat.
Omdat ik SW2019 niet heb, kom ik een beetje vast te zitten, maar andere leden van het forum zullen je zeker kunnen helpen.
De functie "ExportFlatPatternView" is met de 2017 versie van SW (2016 en 2017) overbodig geworden, op deze 2017 versie werkt het nog steeds zonder problemen maar het is dus goed mogelijk dat er problemen zijn opgetreden met de volgende versies. Het kan dus zijn dat u uw macro moet aanpassen om de vervangingsfunctie te gebruiken: ExportToDWG2.
Het is lang geleden, probeer deze macro te zien . Het slaat de DXF's op in de map waar het onderdeel zich bevindt op de naam van het onderdeel en vervolgens op de naam van de configuratie.
U kunt ook proberen het programma op deze link, deze bevat de functie "EwportToDWG2" in plaats van " ExportFlatPatternView ", dit kan u in staat stellen om te zien of het uw probleem oplost.