Ik heb een kamer met verschillende configuraties en een familietafel. Wanneer ik de familietabel open, verschijnt de melding "OPEN RECORDSET FAILED". Ik moet een paar keer klikken om het te laten verdwijnen.
Hoe kunnen we stoppen met deze boodschap elke keer te krijgen als er een familietafel wordt geopend?
In feite is het te danken aan het gebruik van de tovenaar voor het boren met onderdelenfamilies. Er is een bekende incompatibiliteit (alleen met de 2012-versie?), de bug is gemeld aan SolidWorks onder het nummer SPR534076.
Geen oplossing dus! Behalve misschien een update van SolidWorks...
Bron (log in op je SolidWorks-account voor de eerste link):
Technisch Opmerkingen:
In sommige gevallen kan het Excel-bestand zonder problemen worden geopend door de lokale regio te wijzigen. Het is mogelijk dat de bron vandit probleem is op de een of andere manier verbonden met datumopmaak in het Excel-document Een van de oorzaken van deze fout is een algemeen probleem in vreemde taalversies van SolidWorks. De fout treedt op wanneer speciale tekens, zoals het diametersymbool, in de ontwerptabel worden ingevoegd. Dit kan gebeuren wanneer de parameterwaarde van een gatwizard een diametersymbool bevat. Probeer de Engelse versie van SolidWorks te gebruiken om te zien of het probleem nog steeds reproduceerbaar is.