Solidworks-bericht bij lancering - Knopdefinitie

Hallo

Sinds ik de 2020-versie van Solidworks heb geüpdatet, krijg ik elke keer als ik start een bericht van Solidworks (zie afbeelding in PJ).

Het maakt niet uit hoeveel ik Ja of Nee zet, het verandert niets, het bericht verschijnt nog steeds elke keer dat ik het start.

Je moet weten dat ik mijn instellingen heb die ik heb opgeslagen (macro's, opmaak, instellingen...). Misschien verandert het iets?

Heeft u een oplossing?

capture1.png
1 like

Hallo @Loulou.P

Alle instellingen die je hebt opgeslagen staan normaal gesproken in een *-bestand. SLDREG

Waarom heeft dit bericht vóór de 2019-versie van de SW-installatie uw SDLREG-bestand overschreven en een nieuw . SLDREG, wat betekende dat als je geen back-up had gemaakt op de desktop of elders, SOlidworks je voorkeuren overschreef.  (GRRRRR !!!)

Nu overschrijft SW de SLDREG niet meer standaard, maar vraagt u nog steeds of u de standaard soms niet wilt (in geval van verandering van houder of andere).

Dus zodra SW open is, klik je op je SLDREG die je hebt opgeslagen en het zou een reparatievenster moeten openen dat je vraagt wat je wilt doen.

Zodra deze bewerking is uitgevoerd, zou u het terugkerende bericht niet meer moeten hebben.  

Vriendelijke groeten

PS / Maakt een back-up in . OUD van je SLDREG je weet maar nooit.

Hallo Zozo_mp,

Ik heb deze manipulatie geprobeerd, helaas werkte het niet.

Het venster ging open en dus heb ik mijn instellingen opnieuw opgeslagen, maar het veranderde niets.

Toch bedankt voor de antwoorden die me een beetje hoop gaven!

Solidworks werkt sowieso (tot nu toe), dus ik denk erover om te wachten op de volgende update en deze manieren opnieuw te proberen.

Vriendelijke groeten

Oeps, vraagfout