Afmeting meting met Edrawing

Hoi allemaal 

Ik wist het, ik vergat het, onmogelijk om het te herinneren

Met Edrawing kunt u het vermogen van de ontvanger beheren om het meetgereedschap al dan niet te gebruiken wanneer hij of zij de tekening heeft geopend.

Ik weet helemaal niet meer hoe ik het moet doen en heb het antwoord niet gevonden in de tutorials, dus stuur ik mijn Edrawings met de meettool uitgeschakeld.

Wie kan mij helpen 

Bij voorbaat dank

Yves 

Goedenavond

Voor de optie om de meting van een eDrawing al dan niet toe te staan, gebeurt dit op het moment van opslaan van SolidWorks.

In het dialoogvenster "Opslaan als" heb je, na het selecteren van het eDrawing bestandstype, een knop "Opties". Er verschijnt een nieuw dialoogvenster waarin u toegang krijgt tot deze meetoptie.

Een ander punt om op te letten is dat dit bestand open is met eDrawing Professional! Standaard EDrawing staat geen meting toe!

2 likes

Goedenavond Benoit 

Bedankt voor je antwoord, ik heb SLDW 11 PRO, heb momenteel niet de middelen om te investeren in een nieuwe versie,  

Dankzij jou heb ik het net gevonden, of het is van SLDW en je moet jezelf instellen op het Edrawing-type, dus de laatste optie geeft toegang tot wat je wilt selecteren 

Nogmaals bedankt en een fijne avond 

Yves 

Goedenavond Benoit 

Bedankt voor je antwoord, ik heb SLDW 11 PRO, heb momenteel niet de middelen om te investeren in een nieuwe versie,  

Dankzij jou heb ik het net gevonden, of het is van SLDW en je moet jezelf instellen op het Edrawing-type, dus de laatste optie geeft toegang tot wat je wilt selecteren 

Yves 

Goedenavond Benoit 

Yves 

Goedenavond Benoit 

Yves