Ik heb een familie van onderdelen gebouwd en in deze zou ik een meting moeten doen en dat deze meting te vinden is in mijn Excel-tabel die de familie bestuurt. Ik heb geprobeerd een schets te maken en er een stuurzijde op te zetten, maar dat laatste lijkt niet in het schilderij te kunnen worden opgenomen omdat het niets aandrijft...
Heb je een tip, ik heb meer dan 200 stuks...
Ik geef aan dat ik deze waarde in geen geval kan hebben door welke berekening dan ook, gezien de basisgeometrie van mijn onderdelen...
Maar hoe krijg je deze meting in de excel tabel??? Als je een nepschets maakt en er een nep-dimensie op zet, dan zet je deze in de Excel-tabel en dan doe je = bij het vak dat je wilt meten, de afmeting van de schets volgt volgens de bevestiging en je hebt de meting...
Het is niet nodig om een aangepaste eigenschap door te nemen, SW stelt u in staat om de bestuurde afmetingen in een familie van kamers te plaatsen.
Het enige gevaar is dat je in Excel de waarde kunt wijzigen, zelfs als het een gecontroleerde kust is. Er worden geen wijzigingen in het model aangebracht, maar het kan gevaarlijk zijn als u deze waarde gebruikt voor berekeningen in Excel.
De oplossing is, in Excel, om de kolom in de beveiligde modus te zetten en de werkmap te vergrendelen.