Ik heb je hulp nodig met de Composer 2018 software!
Bij één project heb ik exploded views gemaakt met een tafel van Bom en Callout. Mijn klant wil een nieuwe meta-eigenschap toevoegen met artikelnummers voor deze reserveonderdelen. Dus ik pas de SolidWorks aan om de informatie te integreren. Ik update mijn Composer door "import meta-properties" aan te vinken, maar in de gebruikerseigenschappen heb ik mijn nieuwe informatie niet, noch in de configuratie van Bom columns.
Voor mijn gewijzigde SolidWorks, als ik het opsla als .smg, en ik ga naar de gebruikerseigenschappen, heb ik mijn wijziging die verschijnt, maar plotseling begin ik opnieuw met een leeg bestand (geen exploded views meer) en dus verlies van 3 weken werk....
Hallo, dit heeft mijn probleem niet opgelost. De elementen keren terug naar hun oorspronkelijke plaatsen, maar de Meta worden niet bijgewerkt.
Ik heb een oplossing gevonden, maar daarvoor moet ik een deel terugnemen dat al gemaakt is.
Ik heb mijn Solidworks-assemblage omgezet in SMG (N°2). Op mijn origineel (nr. 1) heb ik al mijn weergaven uitgepakt in een .view-bestand en ik heb de weergaven geïmporteerd in mijn nr. 2. Vervolgens heb ik alle samenwerkingen van mijn N°1 gekopieerd en in mijn N°2 geplakt. Het is belangrijk om te weten dat zowel de snijvlakken als de paden en magnetische lijnen niet worden gekopieerd. Ik heb mijn N°2 opgenomen, gesloten en pas daarna heb ik mijn N°1 gesloten (geregistreerd of niet, het maakt niet uit). Als u eerst nr. 1 sluit, is de kans groot dat uw labels, bijschriften enz. niet in uw nr. 2 blijven staan
Het was toen nodig om de paden en de dwarsdoorsnede opnieuw te doen...
Ik hoop dat het nuttig kan zijn voor andere mensen.