Ik kom naar je toe met een nieuwe vraag. Ik heb een geïmporteerd onderdeel dat ik opnieuw moet doen om het later te wijzigen. Ik heb de functieherkenning geprobeerd, maar het werkt niet, ik zou graag uw mening willen hebben over het ontwerp van dit onderdeel, want op dit moment zit ik in een totale impasse.
Ik voeg het document toe in Step- en Solidworks-formaat.
In plaats van de moeite te nemen om een toneelstuk opnieuw te doen, met noodzakelijkerwijs verlies van informatie in de transcriptie. Waarom begin je niet vanuit je RWZI om eraan te werken?
De RWZI dient als referentiebasis en u voegt het materiaal toe of verwijdert het materiaal dat bij u past. Je kunt zelfs (een beetje) oppervlak doen om met de diktes te spelen.
Ik wil graag een schone kamer hebben en al mijn functies kunnen bedienen. Als ik uitga van het STEP-bestand, zal er iets niet schoon zijn en kan ik ook veel tijd verliezen als ik een grote wijziging wil aanbrengen (vergroting van mijn rondingen
Nee, dat willen ze niet :( Ik moet het hele ontwerp van het project opnieuw doen en dat is het enige deel dat ik niet kan doen. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om het te maken. Ik heb verschillende oplossingen getest, maar zonder succes
Als je het hebt over het aanpassen van de curve, wil je er dan een compleet herontwerp van maken? Of het is dat je dezelfde vorm moet behouden, maar "groter".
Want in dit geval kan een oppervlakteverschuiving misschien uw werk doen
Ik zou graag een compleet herontwerp willen doen om bijvoorbeeld alleen het onderdeel te verlengen, de rondingen van het front aan te passen om ze ronder te maken, maar zonder de lengte en breedte van het onderdeel aan te passen...
Maar... maar... Maar dan kan het je niet schelen of je hun spel opnieuw doet! Persoonlijk zou ik daar mijn tijd niet mee verspillen. Het zal vreselijk frustrerend zijn en nooit accuraat
Je hebt je afmetingen van grootte (maximale lengte en breedte). Het enige wat je hoeft te doen is jezelf te verwennen en het stuk te maken dat je leuk vindt door hier en daar de afmetingen te nemen die je interesseren
En om het plaatje compleet te maken, kunt u ook uw montagebeugels als referentie nemen als deze belangrijk zijn in vergelijking met de rest van uw assemblage