Voor een van mijn assemblages (3 delen, met 2 identieke cilinders), gebruikte ik twee "limietafstand"-beperkingen om de verplaatsing van mijn cilinders te simuleren.
Ik zou deze beperkingen willen koppelen zodat de stuurpenuitlaat van de eerste overeenkomt met de terugtrekking van de tweede.
Je zet een afmeting van de afstand in de as tussen de eerste cilinder en de punt van je pijl
En als je het gereedschap verplaatst neemt en je neemt het bij de as van de 2 armen, dan kun je je hele set veranderen met de penetratie-extractie van de 2 cilinders
@+ ;-)
je bent onder welke SW-versie als 2012 plaatst het bestand dat ik je laat zien
zoals GT22 al zei, door een afstandsbeperking op de cilinderassen toe te voegen en een vergelijking toe te voegen: D_verin1 = Lengte uit - D_verin2 je krijgt wat je wilt denk ik.
De cilinder is een complete subassemblage (lichaam + stang) met de limietspanning. En toen heb je het in een assemblage geplaatst?
Ik weet niet of we een beperking van een subassemblage nog kunnen beheren ...
Maar als u de subassemblage flexibel maakt, voert u uw limietbeperkingen in op de dekvloeren in uw hoofdassemblage om ze door een vergelijking te kunnen aandrijven.