Hallo
Kunt u mij vertellen of het mogelijk is om de verborgen lijnen van een lichaam alleen in een tekeningweergave weer te geven, terwijl de weergave in de weergavestijl "verborgen lijnen verwijderd" blijft? Bij voorbaat dank.
Hallo
Kunt u mij vertellen of het mogelijk is om de verborgen lijnen van een lichaam alleen in een tekeningweergave weer te geven, terwijl de weergave in de weergavestijl "verborgen lijnen verwijderd" blijft? Bij voorbaat dank.
Hallo
Ja, klik gewoon met de rechtermuisknop op het lichaam in kwestie en doe "Toon verborgen randen"
Door de "één voor één" lijnstijl van de te bewerken hoofdtekst te wijzigen, werkt het.
Hallo
In de eigenschappen van de tekeningaanzicht, op het tabblad bijlage, kunt u een component kiezen als het een assemblageaanzicht is, of een functie als u zich in een onderdeel bevindt (dit is bijvoorbeeld de laatste functie die op de body inwerkt)
Fijne dag
Mick
Rim-b: Ik heb al geprobeerd de verborgen randen te laten zien door met de rechtermuisknop op de body te klikken, maar het toont me de verborgen randen van mijn hele model.
Alan. ERP: Ik kan de lijnstijl niet veranderen omdat mijn lichaam half zichtbaar is, ik zou graag de verborgen randen willen laten zien zodat ik het aan de zijkant kan zetten.
Mick: Ik heb al gedaan wat je zei, maar hetzelfde als voor Rim-b, het toont me de stippellijnen van mijn hele model.
Ja, in feite komt het terug op de oplossing van Rim-b, maar je hebt het zicht op wat verborgen of getoond wordt.
Het werkt goed voor mij, weet je zeker dat het lichaam in kwestie niet is versmolten met de rest van je kamer, want het is het enige geval dat niet zou kunnen werken omdat we op een lichaam werken
Edit: Eigenlijk zelfs in dit geval werkt het (ik opnieuw getest) omdat je handelt op de functie
Ok ik begreep het probleem, al je antwoorden zijn correct, in feite toen ik mijn lichaam selecteerde, selecteerde ik eigenlijk het symmetrische lichaam van mijn functie (voor mijn symmetrie), dus het toonde me de verborgen randen van al mijn lichamen in deze symmetriefunctie. Ik moest direct naar mijn boom gaan om de functie van het lichaam te vinden en het de verborgen randen te laten zien.
Bedankt en een fijne dag verder
Hallo
Ik kom een beetje na de strijd, maar hier is een kleine extra uitleg. In een assemblage is het heel goed mogelijk om de renderings van elke weergave afzonderlijk en in een weergave van elk onderdeel aan te passen.
Aan de andere kant is het in een multibody moeilijker, vandaar de interesse om altijd assemblages te maken zodra er meer dan één onderdeel is.
Fijne dag