2 mogelijkheden: - Heeft u de machine waarop SW is geïnstalleerd geformatteerd? zo niet, installeer SW dan opnieuw en voer de overdracht uit. - als de machine geformatteerd is, Rim-b oplossing: neem contact op met uw wederverkoper (als het Axemble is, is het via de Lynkoa-website, waar u een ticket moet openen). Over het algemeen ben je binnen een halve dag uit de brand geholpen.
De overdracht van de licentie is waarschijnlijk de beste oplossing, dat geef ik u toe.
1/ Wanneer de schijf is geformatteerd of HS is (wat de reden ook is), is het onmogelijk.
Nadat ik de wederverkoper aan de telefoon heb gehad, bevestig ik dat je ze moet doorlopen om in dit geval een verzoek in te dienen bij SolidWorks.
2/ Anders is de beste (en snelste) oplossing om SolidWorks opnieuw te installeren (in minimale versie) en vervolgens de licentieoverdracht uit te voeren met het meegeleverde hulpprogramma, wat prima is.
Het zou correcter zijn geweest om het antwoord van Steffeno als het beste antwoord te beschouwen! Het was degene die je vraag het beste beantwoordde...