SolidWorks-licentiemigratie zonder licentiemanager

Hallo

Hoe migreer ik een SolidWorks 2016-licentie van de ene pc naar de andere zonder de License Manager-tool?

Ik dacht dat ik de manipulatie correct had uitgevoerd, maar dat was duidelijk niet het geval en ik heb SolidWorks op de oude machine verwijderd.

Ik denk dat er een procedure moet bestaan, in het geval van een crash van de harde schijf of dit soort teleurstellingen.

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Je moet via je dealer gaan.

1 like

2 mogelijkheden:
- Heeft u de machine waarop SW is geïnstalleerd geformatteerd? zo niet, installeer SW dan opnieuw en voer de overdracht uit.
- als de machine geformatteerd is, Rim-b oplossing: neem contact op met uw wederverkoper (als het Axemble is, is het via de Lynkoa-website, waar u een ticket moet openen). Over het algemeen ben je binnen een halve dag uit de brand geholpen.

1 like

Bedankt voor je snelle antwoorden!

Waarom geformatteerd!!

Het enige wat u hoeft te doen is een licentie over te dragen aan het hulpprogramma SW.

De overdracht van de licentie is waarschijnlijk de beste oplossing, dat geef ik u toe.

1/ Wanneer de schijf is geformatteerd of HS is (wat de reden ook is), is het onmogelijk.

Nadat ik de wederverkoper aan de telefoon heb gehad, bevestig ik dat je ze moet doorlopen om in dit geval een verzoek in te dienen bij SolidWorks.

2/ Anders is de beste (en snelste) oplossing om SolidWorks opnieuw te installeren (in minimale versie) en vervolgens de licentieoverdracht uit te voeren met het meegeleverde hulpprogramma, wat prima is.

1 like

Het zou correcter zijn geweest om het antwoord van Steffeno als het beste antwoord te beschouwen! Het was degene die je vraag het beste beantwoordde...  

1 like