Hoi allemaal.
Ik moet de PDM-update in 2019 uitvoeren, aan het begin van de installatie wordt me gevraagd of ik een nieuw exemplaar van SQL Server moet installeren of dat ik een bestaande database wil hergebruiken.
Als iemand al een migratie heeft gemaakt, kunnen ze me dan vertellen welke keuze ik moet maken?
Bij voorbaat dank
Hallo Todesco,
Aangezien het een update is, denk ik dat het beter is om de bestaande database opnieuw te gebruiken als de geïnstalleerde versie van de geïnstalleerde SQL-server compatibel is.
2 likes
Hoi allemaal.
Ik neem contact met je op om je te informeren.
Als u wilt migreren naar een nieuwe versie van de PDM, moet u het volgende doen:
- Dat ALLE PDM-documenten correct worden gearchiveerd
- Maak een back-up van de SQL-database
- Maak een kopie van de gehele PDM (Computer Adm)
- Start de installatie van de SW-installatie op de server in de beheerdersmodus.
Normaal gesproken herkent het serverproducten meteen - Update de PDM (de update van de licentiemanager wordt later uitgevoerd)
- Selecteer zorgvuldig de PDM-typen (Standard of Professional) en installatiepaden
- Selecteer 'Een bestaande database gebruiken' met de admin-ID van de SQL-database (meestal is de ID 'sa')
- Ga aan het einde van de installatie naar de map SWPDMServeur\Update en voer Update.exe uit om de database opnieuw te coderen in de nieuwe versie.
- Dat is alles, de migratie is voltooid.
- Voer de migratie van de licentiemanager uit (vergeet niet de sleutels opnieuw te activeren om het goed te laten werken)
Veel succes aan iedereen
1 like
@ Todesco,
Bedankt voor je samenvatting,
Ik moet de PDM ook thuis zetten als we tijd hebben en zelfs als ik de documentatie meerdere keren heb gelezen, gaat er niets boven de samenvatting van een collega :-)