We hebben zojuist solidworks 2018 geïnstalleerd, ter vervanging van de SP3 uit 2015.
Vandaag zijn we niet meer in staat om de configuratie van de hoofdassemblage van het project te wijzigen (1 nacht was niet genoeg). Aan de andere kant is het mogelijk om de configuraties van de subassemblages van de hoofdassemblage te wijzigen .
Omdat de montage erg groot is (107 MB), wil ik de montage niet echt opnieuw moeten doen.
Is het mogelijk om te weten waar het blok zich bevindt bij het wijzigen van de configuratie van de hoofdassemblage?
Hallo, heb je veel subset in je set?? Zijn er veel die van configuratie veranderen? Ik denk dat Solid alle sets bijwerkt voordat de uiteindelijke set opnieuw wordt opgebouwd, wat erg tijdrovend is en ervoor moet zorgen dat deze crasht!
Zit je in een complexe montage? Kijk naar uw opties om het laden van subsets te beperken of zelfs te verwijderen, maar download de nieuwste versies van subsets voordat u de grote set opent
Geen probleem om je antwoord te begrijpen, dank je.
De complete set heeft veel mensen ja met nogal wat machinaal bewerkte, mechanisch gelaste en handelsonderdelen. (13500 onderdelen)
Wat mij vreemd lijkt, is dat de algemene set correct werkte met Soldworks 2015 SP3 en nu we de migratie van 2018 hebben gedaan, werkt deze niet meer. We hebben de indruk dat het elementen bijwerkt terwijl ze allemaal al zijn opgeslagen in de versie van 2018.
Wat zijn de verschillen tussen 2018 en 2015? Misschien een nieuwe parameter op de 2018...
Hallo, welke SP heb je geïnstalleerd, de verschillen zijn te talrijk om op te sommen en persoonlijk ben ik nog steeds onder 2015 SP5, Je hebt win7 of moest je tegelijkertijd overschakelen naar Win10???
De registratie in versie 2018 is gedaan zodra de migratie van de algemene set. Sindsdien hebben we verder gewerkt aan het ontwerp, dus sommige onderdelen van de SP03-versie van 2015 zijn ook geopend in de SP01 van 2018. wat niet noodzakelijkerwijs het geval is voor alle kamers.
In de instellingen vond ik de optie "haal de nieuwste versie van de componenten op bij het openen" niet