3Dexperience-update - probleem met de Franse verpakking

Hallo, we hebben een probleem na de update die de Be blokkeert, heeft iemand van jullie dit probleem gehad?
image

Hallo @Scofield ;

Sorry dat ik je vraag niet echt heb beantwoord (we zitten nog steeds onder 2022 sp5)...
Ik ben echter verrast door de hoeveelheid informatie in het Solidworks-foutvenster (ze hebben ons aan minder gewend.)

Er is een conflict tussen de SOLIDWORKS-versie en de
Franstalige bronnen. Gebruik Manager
of bezoek het klantenportaal om
Download en installeer de benodigde taalbestanden
voor 2025 SP2.O.

Van daaruit om te zeggen dat programmeurs te lui waren om taalmodules in hun updates te integreren...

Als ik hun boodschap begrijp, raden ze aan om:
Ofwel " repareer " de Solidworks-installatie of installeer de taalinstellingen opnieuw via de Windows-installatiemanager.
Of om hun taalpatch te downloaden op hun internetportaal.

Is het probleem opgelost met een van deze methoden?

hallo bedankt voor je antwoord, nee het probleem is nog steeds aanwezig Ik ben op zoek naar deze beroemde taalbestanden, en de installatiemanager kan ik niet vinden, als het op de 3dexperience-site een groot gerecht spaghetti is, moeilijk om iets te vinden...

In de installatiemanager zou het er zo uit moeten zien (de onderstaande site is voor de 2024-versie, maar het zou niet veel moeten veranderen):
image

Tijdens het zoeken naar het taalpakket op hun portaal (dat ik ook niet kan vinden), merkte ik echter dat de 2025 SP3-versie gisteren is uitgebracht... Het kan de talen correct integreren, deze.

… op het officiële Solidworks-forum deed de zaak zich voor voor de taal in het Duits. De gekozen oplossing is een (schone en volledige) de-installatie en vervolgens een herinstallatie:

en de Solidworks-bron (:BR10000353089):
https://support.3ds.com/knowledge-base/?q=docid:BR10000353089

… Sorry. :sleepy:

Ik heb " Dassault Systèmes SOLIDWORKS 3DEXPERIENCE R2025x " opnieuw geïnstalleerd en het werd weer normaal, toch bedankt voor je hulp @Maclane :+1:

Ik wacht nog steeds op het telefoontje van de hotline...

3 likes

:grin::grin: Jij zou degene moeten zijn die ze belt om ze de oplossing te geven...:sweat_smile:

4 likes

Nog steeds zo goed als altijd in SW... Het opnieuw installeren van een software in een productieomgeving (IT sense) maar natuurlijk elke dag...

1 like