Slimme eigenschappen automatisch bijwerken

Hallo!

Ik heb een vraag die aansluit bij het duo SmartProperties en SmartBom.

Mijn doel is om een aangepaste eigenschap te maken met behulp van Smart Properties die de gebruiker de mogelijkheid geeft om het materiaal op het hoofdassemblageniveau te kiezen, en vervolgens wordt dat materiaal geërfd door specifieke onderdelen die een voorwaardelijke uitspraak hebben dat ze het assemblagemateriaal erven. Het is me gelukt om dit in elkaar te zetten, maar elke keer als ik SmartBom probeer te openen, worden de eigenschappen in de kamers niet gewijzigd en moet ik ze openen in Smart Properties en ze een voor een valideren  . Dus waar ik naar op zoek ben, is een automatische oplossing die elk onderdeel zou valideren en bijwerken.

Ik vond een soortgelijke discussie op dit forum en probeerde de voorgestelde oplossingen, maar geen enkele heeft tot nu toe gewerkt. http://www.lynkoa.com/forum/mat%C3%A9riel-cao/automatisation-de-mise-%C3%A0-jour-des-propri%C3%A9t%C3%A9s-smartproperties

Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Hallo

Als u de tools in de myCADtools-suite gebruikt, betekent dit dat u klant bent van Visiativ en dat u ten minste een abonnement hebt waarmee u toegang hebt tot de hotline.

Ik nodig je daarom uit om via de site een ticket te openen door op "Enter a ticket" te klikken. U kunt dan profiteren van interne ondersteuning om beter op uw verzoek te kunnen inspelen.

Vriendelijke groeten

Hallo 

Dank u voor uw voorstel. We hebben al contact opgenomen met Visiativ en we hebben al een specifiek verzoek ingediend voor de ontwikkeling van een optie of tool die ons probleem zal oplossen. Helaas duurt het veel langer dan verwacht. 

Vriendelijke groeten