Tekeningen bijwerken

Hallo, ik heb een probleem met het bijwerken van de tekeningen. Laat me de context uitleggen:

We werken in multibody plaatwerkdelen en we maken meerdere platen in een tekening voor de ontwikkeling van elke carrosserie. 

Het probleem is dat wanneer je van het model naar de tekening gaat, solid works alle ontwikkelde configuraties opnieuw opbouwt, zelfs als je een enkel lichaam hebt gewijzigd en het plotseling lang duurt voordat de tekening is geladen. Heeft u een oplossing om handmatig bij te werken na het aanbrengen van de wijzigingen in het model of om alleen de gewijzigde ontwikkeling bij te werken? (Ik heb een alternatieve oplossing, namelijk om een lichaamsplan te maken, waardoor SW alleen de pers in de tekening bijwerkt. Het nadeel is dat je de tekeningen één voor één moet openen om achteraf wijzigingen aan te brengen. )

Hallo

Probeer het bijwerken van weergaven na het bewerken uit te schakelen.

vue-01.png
1 like

Hallo

Ik ben al uitgeschakeld, ik heb zelfs Uitsluiten van de automatische update aangevinkt, maar het verandert niets zichtbaars. 

annotation_2019-10-17_150405.jpg

Je bent onder welke versie, ik had dit probleem gemeld aan solidworks in 2018. Ik heb niet gecontroleerd of het nu in 2020 is opgelost... Om getest te worden...

1 like

Max59 Ik ben op solidworks 2019.