De map met texturen is bijgewerkt

Hallo

Ik heb een assembly van solidworks waar ik texturen op wil aanbrengen.

Dus heb ik verschillende texturen gedownload om de beste textuur te testen. De eerste keer werkte alles goed. Nu heb ik een textuur toegevoegd in de textuurmap, maar deze verschijnt niet in de werkplaats, alsof de map niet is bijgewerkt. Dus ik heb geprobeerd het in een andere map te zetten en het is hetzelfde.

Wanneer ik de eigenschappen doorloop om de textuur te wijzigen, toont het venster dat wordt geopend me mijn bestand, ik selecteer het, ik valideer, maar als ik naar de geselecteerde naam kijk, is het de oude naam die verschijnt. Dus ik heb mijn oude texturen verplaatst. Ze zitten niet meer in het repertoire maar komen nog wel voor in de workshop...

Hoe kan dit bestand worden bijgewerkt?

Soms is het voor mij onmogelijk om het textuurvak in de eigenschappen aan te vinken, voor hetzelfde deel werkt het soms en andere keren niet...

Hallo

A priori accepteert Composer alleen jpg-texturen, is dat niet jouw probleem?

@+

1 like

Om precies te zijn, hij accepteert ze niet, maar weet ze om te zetten. Kortom, je moet zoeken door alle formaten weer te geven, selecteer de jpeg en het zal de textuur converteren

@coin37coin hoe doe ik deze zoekopdracht en conversie in de texture directory van de werkplaats?

@+

Edit: we weten hoe we een bmp-textuur op een object kunnen nemen, maar niet in de textuurmap moeten verschijnen, ik ben gedwongen om het naar jpg te converteren.

@Coyote: Wanneer u met de rechtermuisknop op => uiterlijk klikt, heeft u een "kleur" eigenschappenvenster dat wordt geopend. Je moet dan naar "geavanceerd" gaan, dan naar "kleur/afbeelding" en tenslotte naar "bladeren".

Het enige wat je hoeft te doen is de jpeg te selecteren die automatisch wordt geconverteerd. En dan denk ik dat het in de werkplaats zal verschijnen.

Ik gebruik geen automatische texturen, het is echt geval voor geval met mij. Als gevolg hiervan weet ik het niet zeker. Maar ik denk dat het moet werken

sans_titre.png

@Coyote: Wanneer u met de rechtermuisknop op => uiterlijk klikt, heeft u een "kleur" eigenschappenvenster dat wordt geopend. Je moet dan naar "geavanceerd" gaan, dan naar "kleur/afbeelding" en tenslotte naar "bladeren".

Het enige wat je hoeft te doen is de jpeg te selecteren die automatisch wordt geconverteerd. En dan denk ik dat het in de werkplaats zal verschijnen.

Ik gebruik geen automatische texturen, het is echt geval voor geval met mij. Als gevolg hiervan weet ik het niet zeker. Maar ik denk dat het moet werken

sans_titre.png

@coin37coin hebben we het niet over Solidworks!!!!

Maar om te componeren!

Haaa, tot zover voor mij!

Mijn textuur is prima in jpeg. De directory wordt niet bijgewerkt. De laatste bestanden die aan de map zijn toegevoegd, worden niet weergegeven.

Hallo

Ik verander mijn bestand en dan kom ik er op terug en het is up-to-date!

@6