Het punt is dat vaste panelen alleen levensvatbaar zijn op breedbeeldschermen, niet op mobiel. Je hebt dus een versie van dit menu nodig in het zijpaneel voor alleen de computer en de huidige versie (maar autohide) alleen voor mobiel.
Ja, ik heb het verprutst toen ik zei gerepareerd. Het was aanpasbaar volgens de resolutie (maar hey, trap niet in de val van het wijzigen van het formaat voor 640x480 )
Voor mobiel moet er iets specifieks zijn of op zijn minst een configuratie voor.
Hallo;
Heb je ook gemerkt dat het reactievermogen van het forum aanzienlijk is afgenomen sinds deze update?
Vriendelijke groeten.
Hallo
Hetzelfde geldt voor mij, om terug te keren naar de startpagina van het forum druk ik op het MyCAD-logo, hoe ga ik snel terug naar de startpagina door op terug te klikken?
Zoals je zegt, kan de Home-knop linksboven interessant zijn
Fijne dag, Nicolas
Hallo
Op de pc wordt de feedback in de buurt van de berichten geplaatst, wanneer u naar beneden gaat in het gesprek, volgt het:
Op een smartphone is het iets anders, terugknop van de smartphone omdat er geen terug-icoon is.
Hoi allemaal
Bedankt voor je feedback! We zullen inderdaad een homeknop toevoegen om terug te keren naar de hoofdpagina van het forum;
Ook kijken we hoe we de mobiele versie kunnen verbeteren!
Wat betreft het reactievermogen van het forum, we zullen kijken!
Hallo
Ja, dat is wat ik in gedachten heb. Ik moet alleen wat tijd vinden om het te doen.
En ik bevestig het verlies van reactievermogen. Ik had het toegeschreven aan de terugkeer naar lynkoa, maar ja, het blijft bestaan.
Het lijkt de "advertentie" -banner te zijn die er lang over doet om op te laden