Software-update via lynkoa

Hallo allemaal,

Ik kom bij je terug om mijn software bij te werken.

Laat het me uitleggen.

Vanmorgen verloopt mijn licentie (Solidworks premium 2016 SP 1).

Ik heb een persoon van het bedrijf gebeld die dit voor zijn rekening neemt.

Hoe dan ook, mijn solidworks-licentie is goed, maar ik heb ook gevraagd om te updaten naar een nieuwere solidworks. De persoon aan de telefoon vertelde me dat ik via de Lynkoa-site moest gaan om mijn software bij te werken.

Ik zou het graag overschakelen naar een 2017-versie, maar nu ben ik droog, ik kan het toegangspad door de site niet vinden.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Je hoeft niet via Lynkoa te gaan, als je een geldig licentienummer hebt en een account op de Solidworks website (Klantenportaal) kun je direct de bronnen downloaden.

1 like

Ik heb een geldig licentienummer maar geen account op het klantenportaal van Solidworks (ik ben alleen in het ontwerpbureau, ik weet niet hoe mijn voorganger het heeft gedaan en of hij een account heeft).

Hallo

Kijk hier en laat je leiden.

Moge de kracht met je zijn.

6 likes

OBI WAN het is al een aantal geleden dat je mijn problemen hebt opgelost en nogmaals, het heeft je geen problemen opgeleverd :).

Dank u voor uw snelle en expliciete hulp:D 

1 like

Hallo

Er is een link om bij te werken op Lynkoa/myCADservices, maar deze is verborgen. Om het te krijgen, moet u een ondersteuningsticket openen via het myCADservices-platform en hen om de URL vragen.

Fijne dag

3 likes