Ik heb een bijzonder vervelend probleem. Wanneer ik de grootte van de toleranties in de parameters verander, zijn alleen de nieuwe toleranties op die grootte, de reeds aanwezige toleranties worden niet bijgewerkt.
Als dat zo is, probeer dit dan in 3D te doen, maar normaal gesproken zou u het tolerantielettertype moeten kunnen wijzigen nadat u uw afmetingen op de MEP hebt geselecteerd.
Hallo, naar mijn mening heeft Solidworks ze bij het maken van de dimensies onafhankelijk gemaakt, dus je moet ze ofwel opnieuw doen of een voor een controleren of "gebruik het dimensielettertype" is aangevinkt.
Probeer de CTRL +A-manip opnieuw door deze waarde te wijzigen om te zien of er iets verandert.
En zoals G. zegt , controleer of het vakje afmetingslettertype gebruiken is aangevinkt, anders heeft het geen zin om te proberen de instellingen te wijzigen.
Bij de afmetingen is het selectievakje 'Dimensielettertype gebruiken' aangevinkt.
Hetzelfde als ik de manipulatie doe met Ctrl + A.
(De enige manier die ik heb gevonden, is om Ctrl + A aan de zijkanten te doen en naar het tabblad "Overige" te gaan en de grootte handmatig te wijzigen. Maar dit is een gemiddelde oplossing omdat ik het graag in macrovorm zou willen doen en de selectie van kansen is niet gemakkelijk te doen).
Goedenavond, in feite is het antwoord aan u gegeven, maar niet volledig:)
Selecteer alle dimensies die niet passen en klik in de property manager, in het kader "STIJL", op "Standaardattributen toepassen voor geselecteerde afmetingen".
Ik denk dat het normaal gesproken zou moeten werken, maar dat doet het niet.
- het verandert de kleur van de beoordeling (het wordt grijs) - het neemt mijn tolerantie weg - Als we een handmatige waarde plaatsen, wordt deze verwijderd.