Bijgewerkte grootte, tolerantie, basiskaart

Nee, SP3.

Ik zal uiteindelijk mijn infoservice vragen om naar de SP5 te migreren.

Maar ik merkte dat bij het wijzigen van de grootte van de toleranties, de afmetingen verschuiven, dus ik doe het handmatig.

En bedankt voor de SENDKEYS, ik zal er eens naar kijken.

(Ik schaam me een beetje, want ik heb verschillende antwoorden gehad die me min of meer helpen, dus ik weet niet welke ik in "Opgelost" moet zetten..)

2 likes

Het is cool dat we je kunnen helpen, maar voordat je een beter antwoord valideert, wacht tot je je probleem echt hebt opgelost, daarna is het gewoon een klik om te maken, wat je ook kiest, zolang het probleem maar is opgelost!!

Vriendelijke groeten

4 likes

Hallo

Ik denk meer aan een stijlprobleem dan aan een bug.

Voor de toleranties die vervagen, lijkt het mij normaal als ik het scherm van je opties zie.

Door te klikken op waar ik je in mijn vorige bericht vertelde, heb je de stijlset in de opties toegepast.

Controleer voor de kleur de letterkleur in de opties of dat de afmetingen niet naar een andere laag zijn gegaan.

Voor het verdwijnen van de heuvels zie ik niet in waarom SW alleen zou besluiten om ze te verwijderen.

Vriendelijke groeten.

1 like

Hallo

Zoals flegendre je in een vorig bericht vertelde, is er een hulpprogramma "CopyOptions", uit de myCADtools-suite, dat automatisch kan doen wat je wilt. Het is misschien de moeite waard om er eens goed naar te kijken. Er zijn zeker ook andere hulpprogramma's die u tijd kunnen besparen.

Vriendelijke groeten

Jean-Michel

presentation_des_utilitaires_2016.pdf
1 like