Tekening, waarbij de basisrand van een filet wordt weergegeven

Hallo

Voor de tekening in de "Inventor" software wil ik graag de basisstop van een verlof weergeven en niet het verlof zelf!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het moet doen?

Bij voorbaat dank

Hallo

Zou je een foto voor me kunnen zijn, zodat ik kan zien of ik het goed heb begrepen.

Voor mij laat je niet iets verschijnen dat niet meer bestaat, dus kunnen we tijd vrijnemen om materie te verwijderen.

Als ik het goed begrijp, maak ik over het algemeen voor dit soort dingen een schets op mijn uitzicht, ik projecteer al mijn lijnen en ik teken de lijnen die niet meer bestaan opnieuw om ze te symboliseren.

Ik hoop dat dit nuttig voor je was

Bedankt voor je antwoord, maar het klinkt ingewikkeld!

Ik denk dat er een functie moet zijn om te doen wat ik wil.

Ja, als ik verlof neem, is er geen materiaal meer. Maar er moet een oplossing zijn om de rand waarop we het blad hebben laten verschijnen naar de rib te maken, toch?

Omdat mijn voltooide stuk een vakantie zal hebben. Maar om dit verlof te maken heb ik de basisstop nodig.

Begrijp je wat ik bedoel?

Zo niet, dan zal ik proberen een tekening te plaatsen.

Bij voorbaat dank

Hallo

Om bij het dimensioneren de twee basisranden van het blad weer te geven, moet u:

Klik op dimensie/klik op de eerste rand/klik met de rechtermuisknop/selecteer kruispunt/klik op de tweede rand/klik op een andere lijn.

Fijne dag

1 like