Hallo
Bij het maken van een tekening van een assemblage zijn sommige lijnen niet zichtbaar (op een doorsnede), hoe maak ik deze zichtbaar?
(SW2013SP3.0)
Hallo
Bij het maken van een tekening van een assemblage zijn sommige lijnen niet zichtbaar (op een doorsnede), hoe maak ik deze zichtbaar?
(SW2013SP3.0)
Wat zijn onzichtbare eigenschappen?
Als het de verborgen eigenschappen zijn, hangt het af van het scherm dat voor de weergave is gekozen. De aanpassing wordt gedaan door de beheerder van het uitzicht.
Een afbeelding zou welkom zijn om het defect uit te leggen.
Hallo
Heb je geprobeerd de opties in de sectieweergave in of uit te schakelen? Ik denk met name aan de optie "Sectie". (zie screenshot)
Fijne dag.
Hier is een afbeelding! Ik mis iets heel sterks. De optie "sectie" is niet aangevinkt!
Heeft u een andere oplossing?
Inderdaad!
Bij het inzoomen komen deze lijnen ook niet voor? Het ziet eruit als een SolidWorks-bug...
Dit kan komen doordat de stukken op dat punt in de sectie elkaar overlappen. Controleer het geheel met de functie "Interferentiedetectie". Als dat het geval is, kunt u het onderdeel uitsluiten (niet knippen) van uw weergave in de tekening.
Vriendelijke groeten
Hallo
Zet de puntjes en dan kun je met een rechtermuisklik de parameters van je lijn kiezen als je de lijn volledig wilt.
Er zijn nogal wat goede aanwijzingen aan je gegeven (let op geïmporteerde onderdelen met fouten of interferenties), maar ik denk ook aan een andere optie: ga in je tekening naar tools, optie, documenteigenschappen, beeldkwaliteit en verhoog de schuifregelaar "Wireframe-beeldresolutie en hoge kwaliteit LCS/LCA"
Hallo allemaal! Bedankt voor al deze antwoorden!
Ik zal proberen in volgorde te antwoorden:
-bij het inzoomen verschijnen de zeer ook niet
-sommige stukken overlappen elkaar, maar niet op de plaats waar ik objecten mis
- Geen geïmporteerde geometrie
-Ik heb geprobeerd de snijtekens te verplaatsen
-Ik heb interferentie maar ik moet, ik lamineer het materiaal op plaatsen
- de beeldkwaliteit is al op maximum
Dus ik heb nog steeds het probleem, hebben jullie nog andere leads?
Als u de tekenweergave in de gearceerde modus zet, worden de lijnen weergegeven?
Ik zag net dat als ik op "tonen/verbergen" klik, de onzichtbare lijnen oranje verschijnen, maar ik bevestig dat er niets gebeurt
in een gearceerde afbeelding zijn de lijnen zichtbaar, maar ik kan niet afdrukken in een gearceerde afbeelding
Wanneer u een Show Hide doet, moet u op de stop klikken om te tonen en te valideren, zodat deze opnieuw verschijnt wanneer u de Show Hide verlaat
Mickaël
Als u op de oranje randen klikt in de modus "tonen/verbergen", zouden ze opnieuw moeten verschijnen of anders klikt u met de rechtermuisknop in de weergave "Eigendom" en vervolgens verwijdert u op het tabblad "verborgen randen weergeven" alle randen die aanwezig zijn in de invoeging
Je laatste twee voorstellen werken niet! aan de andere kant heb ik een back-upoplossing gevonden door het vinkje te zetten bij het geval "Verberg de ... "
Hier is waar je de doos kunt vinden. Aan de andere kant, als je ooit een andere oplossing bedenkt, neem ik die
Maar in feite is dit een afgevlakte dwarsdoorsnede?