Klantentekening, afmetingen in blauw onmogelijk in zwart te zetten?

Hallo

Als ik een tekening van een klant ontvang, heb ik blauwe afmetingen.

Onmogelijk om de kleur te veranderen in zwart of andere...

Ik ga echter naar opties / kleur / en ik verander de kleur van de verschillende kanten... maar niets helpt!!

Solidworks versie 2015, foto van een voorbeeld bijgevoegd.

Bedankt.

exemplebleu.jpg

Hallo, heeft u het afdrukscherm van het optievenster?

Zien welke eigenschappen zijn veranderd

1 like

Anders, als het echt niet werkt, wat verdacht is, kun je door lagen gaan.

Maak een laag van een kleur en leg de zijkanten onder die laag.

1 like

Er is alleen een reproductieformaat dat verandert van het bestaande, zelfs door een laag toe te passen werkt het niet. 

Kies dus een reeds bestaande afmeting van de gewenste kleur, reproduceer het formaat en selecteer al het blauw dat u wilt wijzigen.

1 like

We moeten niet over hetzelfde praten, want het werkt voor mij.

Foto om het te bewijzen.

cote.png
1 like

Inderdaad, als ik op een zwarte dimensie klik, klik ik op reproduceren formaat en dan selecteer ik mijn blauwe afmetingen, perfect! Ze worden zwart van kleur en in hetzelfde formaat.

Ik stel mezelf echter de vraag. En als ik geen zwarte afmetingen op mijn plan heb, hoe doe ik dat dan??

Leenvertaling....^^

Nou, ik ga uit

2 likes

Je neemt ergens een dimensie en je reproduceert het formaat. Je verwijdert deze daarna en je klikt 40 keer (zie vorige vraag)

De formaten zijn gekoppeld aan je sw, dus je kant is zwart (denk ik)

2 likes

Zie om de standaardkleur in te stellen op zwart, selecteer de afmeting en stel de kleur in en controleer de standaardkleur.

§ Bijlage

2014-12-17_18-38-13.jpg

Zie om de standaardkleur in te stellen op zwart, selecteer de afmeting en stel de kleur in en controleer de standaardkleur.

§ Bijlage

2014-12-17_18-38-13.jpg

Er is ook de gele pijl die standaard naar de gebruikte laag gaat.

Aan de andere kant probeerde ik een selectie door te slepen om alle zijden te selecteren, klik vervolgens met de rechtermuisknop en wijzig de laag. U klikt op het pictogram van de bladstapel en u komt in het menu in de bijgevoegde afbeelding.

Dus geen 40 klikken op een enkele selectie en het werkt

capture_format.png
1 like

Hallo

Ik zie echt niet in hoe je het voor elkaar krijgt om een venster met kleurselectie te hebben??

Hallo

Zie onder andere deze tutorial

https://m.youtube.com/watch?v=1Fp8XAKri-8

@+;-))

1 like