Ik gebruik in mijn projectsamenstellingen "standaard/bibliotheek" Solidworks-onderdelen die hun eigen tekeningen hebben en die zich in een speciale map bevinden.
Ik zou graag willen weten hoe ik het zo kan maken dat: wanneer ik een van deze onderdelen gebruik in mijn projectassemblage, ik alle tekeningen die aan deze "standaard / bibliotheek" onderdelen grenzen, in PDF kan uitvoeren en dit natuurlijk op een +/- automatische manier.
Ik denk dat je gewoon de tekeningen aan het standaardonderdeel moet bevestigen en een hulpprogramma moet gebruiken, maar hoe?
We werken op dezelfde manier, behalve dat de tekeningen in dezelfde map zitten als de onderdelen voor een linkvraagstuk. We sorteren op soort zodat de tekeningen gescheiden zijn van de onderdelen. In de configuratie die we gebruiken, is het gemakkelijker om deze actie te genereren om PDF's in bulk te maken.
Maar u kunt dat ook doen, maar u moet de map selecteren en de Europarlementariërs selecteren die u wilt converteren.
Het te gebruiken hulpprogramma zou BatchConverter zijn in plaats van SmartDrawings.
Als je een clip van de assemblage opent, vindt hij deze dan of niet?
Als dit niet het geval is, en als alle plannen zich in dezelfde map bevinden, moet u het zoekpad in de opties gebruiken om SolidWorks de plannen zelf te laten vinden:
Hallo, zoals PL zegt, met BatchConverter kunt u door uw assemblage te selecteren, al uw onderdelen naar voren brengen.
In de filters moet je de formaten selecteren die omhoog moeten gaan (onderdelen, samenstellingen, plan).
als uw plannen zich in dezelfde mappen bevinden als de kamers. In de opties moet u kiezen: "zoeken in de map onderdelen of samenstellingen".
RQ: Je moet gewoon voorzichtig zijn dat je onderdelen in het huidige SW-formaat zijn, want soms, als het een oude versie is, zet BatchConverter ze niet opnieuw in elkaar.
Bewerken: Nadat u uw onderdelen, samenstellingen, opnieuw in elkaar hebt gezet, vergeet dan niet op het pictogram te klikken: voeg de MEP's van de geselecteerde documenten in.