Een deel van een onderdeel tekenen

Hallo

Ik heb een probleem, ik vervang een cartoonist die meer dan 20 jaar oud was in het bedrijf. Hoe dan ook, ik moet de afmetingen aanpassen van een onderdeel dat hij al had gedaan, die zegt verandering van kant zegt nieuwe tekening omdat er veel wijzigingen waren dus de oude lay-out was een grote puinhoop geworden, dus ik heb een nieuwe gemaakt. Het probleem is dat deze voormalige persoon samenstellingen maakte zonder een samenstelling te maken van verschillende onderdelenbestanden. Dat wil zeggen dat de assemblage in feite een enkel .sldprt-bestand is. In zijn eigen tekening slaagde hij erin om slechts één deel van dit deel (een IPN-balk) op een vel papier te zetten zonder iets in de boom te verbergen, zonder een configuratie te creëren zonder iets. En ik moet hetzelfde doen, maar nu ben ik geblokkeerd.

De kans is klein dat je begrijpt wat ik vraag, maar je weet maar nooit, ahaha.

Bedankt voor je hulp;

Vriendelijke groeten 

Een cartoonist in nood

Zou hij de onderdelen niet hebben verborgen via rechtsklikken --> eigenschappen --> de lichamen verbergen/tonen?

1 like

Nee, ik heb al gekeken, het verbergt absoluut niets, er is geen configuratie, geen onderdeel om te gaan...  

Is er niet een manier waarop je de gewenste lichamen selecteert en er vervolgens een tekening van maakt ?

Hallo

U selecteert uw weergave op uw kaart en vervolgens klikt u op de knop "Lichaamsselectie"... " en daar kunt u de hoofdtekst selecteren die u in uw weergave wilt weergeven. Als u ze allemaal wilt weergeven, moet u ze allemaal selecteren.

Vriendelijke groeten

4 likes

Ik denk dat hij te werk moet zijn gegaan zoals de leden van het Europees Parlement van de gelaste bouw. Als je het stuk in de MEP  sleept, zou je linksboven "select body" moeten hebben en dan kies je en voila.

3 likes

Bingo d.roger !! Hartelijk dank! Dat is het precies! Een enorme tijdsbesparing ten opzichte van het verbergen van de componenten!

Alleen de carrosserieselectie is niet beschikbaar van wat ik heb gezien als het een assemblage is. Maar voor de onderdelen werkt het.

Een dank ook aan de anderen voor het proberen om mij te verlichten.

Veel succes aan iedereen in je werk.