Ik heb een kamer die de functie "kamerfamilie" gebruikt om de verschillende configuraties te beheren (102 om precies te zijn). Ik heb een macro gevonden die alle DVP's in DXF uitvoert voor lasersnijden, .
En dan zeg ik tegen mezelf: nee, ik ga de vouwende Europarlementariërs niet één voor één doen.
Heeft iemand ooit dit soort manipulatie gedaan? SheetMetalManufacturing houdt alleen rekening met de actieve configuratie, tenzij ik een optie heb gemist...
Anders, een assemblage met 102x mijn deel in elke configuratie en frees met SheetMatalManufacturing.
Als je eenvoudiger hebt, ben ik ook geïnteresseerd.
Bedankt voor de links, ik zal er morgen naar kijken. Na analyse van de dimensietabel die door de klant is verstrekt, is het zelfs een beetje eenvoudiger. De 102 stukken zijn gegroepeerd in 4 grote families, dus slechts 4 stukken om te maken met elk hun familie.
Ik weet niet of het kan helpen, want het is niet automatisch, maar sneller dan het doen van de foto's een voor een. Aan mijn kant heb ik onderdelen met een dozijn configuraties of over het algemeen slechts een paar gewijzigde afmetingen en alle parameters (referentie, N-deel, MP, afwerking en gewicht). In dit geval maak ik een tekening met het eerste deel, dan kopieer ik het vel en lijm het als laatste, het maakt een Folio 2 en ik verander gewoon de configuratie op folio 2 en alles volgt normaal (parameter, afmeting...)
Bedankt @A_R voor de links, het was erg interessant. Bedankt @q.nassoy , ik deed het bijna zo...
Kortom: Stap 1: Beheer de artikelfamilies met de maattabel van de klant Stap 2: zoek een macro die het platte deel in elk van de configuraties exporteert (in PJ) dxf-config.swp (33.5 KB) Stap 3: maak een merk aan met het onderdeel in elk van zijn configuraties Stap 4: SheetMetalManufacturing frees voor de MEP in de uitgevouwen toestand van elke configuratie.