Alleen-lezen tekening

Hallo

Ik heb een tekening die alleen in de alleen-lezen modus opent (dus onmogelijk op te slaan),  niet wordt  gebruikt door een andere gebruiker. Ik kan het onder een andere naam opslaan.

Aan de andere kant, als ik het opnieuw hetzelfde abonnementsnummer geef, ga ik terug naar alleen-lezen.

Alleen-lezen in het bestand is uitgeschakeld

Solidworks volledig sluiten werkt niet.

Er is geen  bestand met een ~ in de directory

Bedankt

Hallo

Door met de rechtermuisknop op het bestand in Windows te klikken, is het vakje voor alleen lezers aangevinkt?

Anders, na een herstart van het werkstation?

Is het een bestand op het netwerk?

Hallo

Als u er met de rechtermuisknop op klikt en vervolgens op eigenschappen, is het alleen-lezen vakje aangevinkt???

Ik heb dit soort bugs eerder gehad. Ik moest Solidworks volledig afsluiten (en niet alleen de tekening) om het bestand te kunnen hernoemen.

2 likes

Is de tekening niet open (aanwezigheid van een bestand met een ~ in de directory) vanwege een slechte afsluiting, een crash of iets anders? Zo ja, verwijder dan dit bestand

2 likes

Hallo

Zou u PDMWorks Workgroup niet gebruiken en zou dit bestand dezelfde naam hebben als een bestand in de kluis waarvan u niet de eigenaar bent?

Mick

8 likes

In PDMWorks Werkgroep was ik geen eigenaar

Niet cool, Mick Cordero gaf je de oplossing en je valideerde jezelf als het beste antwoord...

4 likes

Ik ben het eens  met @ac cobra 427  +1 voor Mick.Cordero

3 likes