nico
22 oktober 2013 om 13:44
1
Hallo
Ik heb een probleem met SW en eDw 2014, ik kan een tekening gemaakt op SW 2014 niet openen met de eDrawings 2014 (eDw PRO 2014 SP0 V14.0.0.5006).
Terwijl een Europarlementariër uit 2013 werkt met eDw 2014.
SW 2013 en/of 2014 assemblages en onderdelen werken zeer goed op eDw 2014.
Wanneer ik een MEP uit 2014 open op eDw 2014, krijg ik een foutmelding met de volgende informatie:
-->"Scanfout niet ondersteund.
Documenteer alstublieft de fout."
-->"Fout bij het lezen van het bestand"
Weet iemand waarom het niet werkt?
Een probleem met de jeugd van de 2014-versie? Of een tijdelijke bug? Of een slechte behandeling van mijn kant? Of iets anders?
Dank u voor uw hulp.
Nicolaas.
system
22 oktober 2013 om 13:59
2
Hallo
Zo, zonder getest te hebben, zou ik zeggen een (tijdelijke) bug...
Ik zal er meteen naar kijken en ik neem contact met je op...
1 like
system
22 oktober 2013 om 14:07
3
Nicolaas
Ik heb getest...
Oprichting van een leeg lid van het Europees Parlement met SLD 2014. Geen probleem om het te openen met eDw 2014 (dezelfde versie als jij)
Een MEP maken met een onderdeel (gemaakt met SolidWorks 2014), nogmaals, geen probleem met openen...
Heeft uw lid van het Europees Parlement specifieke elementen (nomenclaturen, enz.)?
Heb je het geprobeerd met een heel andere Europarlementariër?
1 like
Ook voor mij geen probleem!
Het probleem dat je hebt is op alle tekeningen of slechts één in het bijzonder?
Uiteindelijk wil ik proberen een van uw bestanden (hier te uploaden) op mijn computer te openen om te zien of ik dezelfde foutmelding krijg.
1 like
nico
22 oktober 2013 om 14:59
5
Ik heb 2D-weergaven + perspectief + nomenclatuur.
Ja, het doet het met mij op alle leden van het Europees Parlement.
Ik probeer het zonder de naam, ik probeer het ook met een blanco Europarlementariër en ik zal je wat vertellen.
Aan iedereen.
nico
22 oktober 2013 om 15:10
6
Nou, ik heb nieuws,
In mijn cartridge heb ik een afbeelding (jpg) logo van het bedrijf geïntegreerd in mijn achtergrond, en het is degene die me *****up!
Als ik het uit mijn MEP haal, lukt het me om het te openen met eDw. (probeer het eens om te zien of het het ook voor jou doet).
Het probleem is dat ik het niet kan verwijderen, het logo moet blijven staan op de Europarlementariërs die we naar onderaannemers of klanten sturen.
Heb je een truc waarmee ik dit logo kan behouden?
1 like
nico
22 oktober 2013 om 15:13
7
.... wat lijkt raar is dat op SW 2013 het werkte heel goed?
Goedenavond
Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem als jij met een cartouche comporatnt een logo.
Ik neem contact op met de hotline als het probleem wordt gemeld.
Vriendelijke groeten
1 like
system
22 oktober 2013 om 15:39
9
Hetzelfde geldt voor mij... het jpeg-logo betekent dat ik de MEP niet kan openen.
Een bug waarvan ik denk dat deze snel zal worden gecorrigeerd... en die specifiek is voor eDw 2014 SP0. Dus er komt een oplossing...
nico
22 oktober 2013 om 15:45
10
Hartelijk dank voor uw hulp.
Het enige dat overblijft is wachten op de juiste oplossing.
In de tussentijd zal ik kijken of ik iets kan sleutelen voor het logo.
Tot gauw.
Nicolaas.
fthomas
23 oktober 2013 om 06:20
11
A priori is er niets gemeld bij Solidworks over dit onderwerp, dus deze bug moet worden gemeld zodat deze kan worden gecorrigeerd... wat ik deed!
2 likes
fthomas
24 oktober 2013 om 06:07
12
Ik heb net het bugnummer voor dit probleem: SPR 739562
2 likes
DoubleL
24 oktober 2013 om 09:46
13
Terwijl u wacht op een reactie van SolidWorks, kunt u proberen uw logo te converteren naar een SolidWorks-bestand. In mijn cartridges is het logo van mijn bedrijf bijvoorbeeld "gevectoriseerd" (ik ben niet zeker van de term), dus geen overdrachtsproblemen, en zelfs als je er helemaal op inzoomt, blijft het scherp omdat het gevectoriseerd is!
Een ander voordeel van deze techniek is dat als u uw tekening bijvoorbeeld naar AutoCAD moet exporteren, u uw logo intact houdt!
Het valt nog te bezien of het in uw geval van toepassing is