Tekening

Hallo

Ik ben op zoek naar een vakman voor een tekening waarvan ik het onderdeel op Solidworks in eigendom heb. Moeite hebben met het uitvoeren van deze tekening. Omdat ik het daarna moet opsturen, naar de verspaning.

Dank u voor uw hulp.  

Hallo

In welke versie ben je en kun je je bestand plaatsen...

Ik ben op Solidworks 2017.

stuk.sldprt

Niet eenvoudig te realiseren in de verspaning! Ik denk dat je ontwerp gedeeltelijk opnieuw moet worden gedaan.

3 likes

Ja inderdaad, het is vrij complex, maar het is mogelijk voor u om de tekening te maken Dank je.

Hallo

Als Sbadenis zegt dat het niet gemakkelijk te bereiken is in de verspaning, denk ik dat hij bedoelt dat het goed zou zijn om het materiaal en het geplande bewerkingsproces te kennen, omdat het met conventionele productiemiddelen gewoon onmogelijk te bereiken is. Ik denk ook dat je stuk terugbestudeerd moet worden.

Kunt u ons ook vertellen in welke context u dit verzoek doet, want uw bestand is afkomstig van een studentenversie van Solidworks, als ik me niet vergis...

Vriendelijke groeten

1 like

Het is inderdaad een project dat ik in mijn curriculum moet doen, ik heb alle tekeningen van de andere stukken al gemaakt en ik mis deze. Dit deel zal gemaakt worden van aluminium en het bedrijf heeft dit laatste plan nodig.

Naar mijn mening is dit onderdeel slechts op twee manieren mogelijk, ofwel door assemblage of via 3D-printen. Zoals het er nu uitziet, denk ik niet dat je een machinist zult vinden om dit onderdeel te maken...

1 like

Een onderdeel dat niet uit één stuk kan worden gemaakt door materiaal te verwijderen.

En ik betwijfel of dit in de additieve procedure op een echt functionele manier haalbaar is; We zullen te veel steun moeten geven.

1 like

En om een tekening met functionele maatvoering te maken, moet u het nut van het onderdeel bij de montage kennen.

1 like

Hallo Beste collega's,

Ik weet niet wat je ervan vindt, maar het komt op geen enkele manier uit de gieterij of je plaatwerk

Als ik kijk naar de afmetingen 120 x 84 mm en de scharnieren met een boring van minder dan 4 mm.

Of het onderdeel is niet op schaal.

Maar zoals u oordeelkundig opmerkt, zegt de aanvrager "stuur naar bewerking" terwijl het liever naar de productie wordt gestuurd (zonder te weten welk type fabricage, toch) Omdat het maken van gaten in een onderdeel van deze grootte een kleine tandartskin vereist. Ze zullen zich vermaken in de workshop.

Opmerking j: Ik heb de kamer geopend met Edrawing, maar zoals het nu is, wat denk je dat je ervan weerhoudt om de MEP te doen.

Alleen doen wij het werk niet voor de studenten ;-)

Vriendelijke groeten

3 likes