Op mijn tekeningen verschijnen de draden niet, hoe zorg ik ervoor dat ze verschijnen?
Hallo
je moet het als volgt doen: Invoegen of Annotatie, modelleer objecten, controleer Thread-weergave en valideer.
Het is waarschijnlijk in een lid van het Europees Parlement van een vergadering. Als dit het geval is, is het een "object van het model" dat geactiveerd moet worden.
Ga naar het tabblad "Annotatie" en vervolgens naar "Modelobjecten".
In het Property Manager-venster dat wordt geopend, moet u naar het hoofdstuk "Annotatie" gaan en "Threadweergave" selecteren en de threads verschijnen.
Wanneer u de betreffende weergave selecteert, moet u in het eigenschappenvenster onderaan "hoge kwaliteit" aanvinken
in plaats van "conceptkwaliteit"
Hallo
Dit is een vraag die vaak naar voren komt, de laatste keer dat ik hem oppakte door naar de volgende link te kijken: http://www.lynkoa.com/forum/cao/filtage-dans-mep-assemblage
Fijne dag.
Hervé
Dank u voor uw antwoorden, het is inderdaad een lid van het Europees Parlement
Hallo
Dus mijn oplossing zal werken...
Dank u voor uw antwoorden
Niet cool, wij geven je de oplossing en jij valideert jezelf als het beste antwoord.....
Hetzelfde als de antwoorden hierboven
Het is niet leuk
En stel je voor dat iemand onderzoek doet naar hetzelfde onderwerp
en dat hij vindt als het beste antwoord op je antwoord, hij gaat niet ver de man ;-(
Hij wordt gedwongen om de hele communicatiedraad te typen omdat het probleem is opgelost
maar niet met de aanwijzing van de juiste oplossing voor het probleem
Het is dus geen verspilling van tijd en geloofwaardigheid voor de site
Je verdient het goed - 1
Fijne dag verder ;-)